Već sedmu godinu zaredom luksuzna francuska modna kuća Louis Vuitton proglašena je brendom s najvećom zaradom od 25,9 milijardi dolara. Istraživanje Millward Brown Optimora pokazalo je da je "imetak" luksuznog brenda Louis Vuittona porastao za sedam posto od prošle godine, a na drugome mjestu završio je još jedan francuski brend Hermes zahvaljujući rastu od 16 posto, sa zaradom od 19,1 milijarde dolara.
Rolex, s rastom od 36 posto, zauzeo je treće mjesto, ali s daleko manjom zaradom od drugoplasiranog Hermesa – "tek" 7,17 milijardi dolara. Pad u vrijednosti doživjeli su Chanel i Gucci, koji se nalaze na četvrtom i petome mjestu, a na šestome je mjestu Prada, koja je ove godine na ljestvicu dospjela prvi put.
Cartier, marke LVMH-a konjak Hennessy i šampanjci Moet&Chandon te Burberry uspjeli su doći među prvih deset, a Fendi, za razliku od prošle godine, nije dospio na ljestvicu.
– Luksuz je dobra investicija, ljudi sve više kupuju klasične komade nego visoku modu. Oni koji si to mogu priuštiti uživaju, a mladi profesionalci, koji si ne mogu priuštiti kuće, troše na srednji luksuz – rekao je direktor Millward Brown Optimora Nick Cooper.
OVDJE pogledajte prošlogodišnju ljestvicu.