Suradnja između međunarodno priznate Specijalne bolnice i vodećeg hotelskog lanca u Opatiji započela je s formiranjem pet zajedničkih paketa koji objedinjuju brojne turističke i zdravstvene usluge i proizvode u trajanju od 2 do 14 dana. Paketi „Weight loss medical program“, „Post covid program“, „Anti stress program“, „Preventive check up“ i „Anti aging program“ bit će dostupni svima koji se uz opuštajući boravak u Opatiji žele dodatno posvetiti vlastitom zdravlju.
„Ovo je samo početak jedne uspješne suradnje. Želim se zahvaliti Thalassotherapiji Opatija i izraziti zadovoljstvo što su prepoznali naša nastojanja da zajedničkim snagama vratimo Opatiju na zasluženo mjesto lidera zdravstvenog turizma u Hrvatskoj i dodatno podignemo kvalitetu ponude čitave destinacije“, izjavio je Vladimir Bošnjak.
LRH grupa nastavit će raditi na razvoju Opatije kao turističke destinacije zdravlja i Kvarnera kao regije zdravstvenog turizam te će staviti naglasak na razvoj raznovrsnosti i dostupnosti terapeutske i medicinske ponude, tehnološke opremljenosti i sanitarnih uvjeta u objektima, raspoloživosti ostalih sadržaja te ekološku odgovornost u gradnji objekata i u njihovom poslovanju.
Važnost zdravstvenog turizma proizlazi ponajprije iz činjenice da je riječ o proizvodu koji na globalnoj razini iskazuje iznadprosječne godišnje stope rasta, čak 15-20% do 2020. godine. On u Europi bilježi 203 milijuna putovanja (domaća i inozemna) godišnje na kojima se ostvaruje ukupna potrošnja u iznosu od oko 115 milijardi eura, dok se ukupan utjecaj ovih putovanja na europsko gospodarstvo procjenjuje na iznos od oko 328 milijardi eura. U Hrvatskoj je godišnji prihod od zdravstvenog turizma, prije pandemije koronovirusa, iznosio oko 500 milijuna eura.
Upravo je Opatija u prošlosti bila poznata kao zdravstveno-turistička destinacija u čijim klimatskim lječilištima se počeo razvijati turizam sredinom 19. stoljeća.
„Već sada imamo velik je interes gostiju izvan Hrvatske za raznim zdravstveno turističkim paketima. LRH i Thalassotherapia su to prepoznali i snažno će marketinški popratiti sve aktivnosti zdravstvenog turizma“, naglasio je Bošnjak.
Zdravstveni turizam na globalnoj razini ima potencijal za dugoročno održivi rast i razvoj te postati jedan od vodećih motiva turističkih putovanja. Hrvatska je dobila priznanje za razvoj zdravstvenog turizma na međunarodnom sajmu turizma ITB u Berlinu početkom ožujka čime je značaj zdravstvenog turizma još više naglašen. U Hrvatskoj on predstavlja proizvod s visokim potencijalom rasta, ponajviše zbog niza prednosti mnogih hrvatskih turističkih destinacija, kao što su blizina velikih emitivnih tržišta, duga tradicija u turizmu, posebice zdravstvenom, bogatstvo prirodnih činitelja, kvalificiran kadar i dobra reputacija u pružanju zdravstvenih usluga, konkurentne cijene u segmentu ugostiteljskih i zdravstvenih usluga, ali i same atraktivnosti destinacije kao što su toplo i čisto more, povoljna klima…