Promo

Marina Frapa Resort Rogoznica iznimnim modnim događajem otvorila vrata ljetne sezone

VL
Autor
PR Članak
28.06.2018.
u 11:58
Anamarija Asanović i Fani Čapalija isprobale revolucionarnu FOREO UFO pametnu masku
Pogledaj originalni članak

Nakon što je najtoplije godišnje doba i kalendarski stiglo, Marina Frapa Resort Rogoznica jučer je, u partnerstvu s najvećim beuty-tech brandom na svijetu FOREO, svečano obilježila otvorenje ljetne sezone modnim događanjem Frapa Cruise Fashion powered by FOREO te nagovijestila početak bogatog ljetnog sadržaja.

Modna revija okupila je brojna poznata imena hrvatske modne scene - Twins, Anamarija Asanović, Anthony Avangard, Buba Bu Design, Karin Design, Arileo, Ivan Ledenko, Piccola Creations, Amas Bijoux, Lovely Bags koji su predstavili novu Cruise kolekciju kao i brojne druge poznate uzvanike koji su svojim dolaskom još jednom potvrdili zašto se Marinu Frapa Resort Rogonica uistinu i s pravom smatra žilom kucavicom modnih, kulturnih i sportskih događanja na Jadranu.

Poseban doprinos cjelokupnom modnom događanju dao je i najveći švedski beauty-tech brand FOREO koji je ovom prilikom svim ljubiteljicama ljepote predstavio svoj posljednji beauty izum, evoluciju u čišćenju i njegovanju kože – prvu pametnu i najnapredniju UFO (Ur Future Obsession) masku na svijetu - FOREO UFO pametna maska koja je ljubiteljicama ljepote sada dostupna u Douglas parfumerijama.

Ovaj revolucionarni i pametni beauty-tech uređaj koji kombinira šest različitih tehnologija kako bi se kreirao cjeloviti tretman za njegu kože u samo 90 sekundi s nestrpljenjem su dočekale i isprobale poznata imena hrvatske lifestyle, modne i beauty scene – Anamarija Asanović, Fani Čapalija, Gabrijela Budimir, Vedrana Ilić te brojne druge uzvanice. Kombinacijom tehnologije hiper-infuzije koja priprema kožu i otvara njene pore za duboko upijanje aktivnih sastojaka uz pomoć T-Sonic pulsacija kao i krioterapije, koja služi za fiksiranje aktivnih sastojaka i učvršćivanje kože skrivenoj u uređaju džepne veličine, FOREO je lansiranjem ovog beauty-tech proizvoda još jednom pomaknuo granice ljepote i postavio visoke standarde kvalitete i dizajna beauty industrije.

Domagoj Grgić, Marketing & Sales Manger Marine Frapa Resort Rogoznica, istaknuo je:

„Ponosni smo što smo u otvorenje nove ljetne sezone naše najnagrađivanije hrvatske marine
imali priliku zakoračiti s najvećim švedskim beuty-tech brandom na svijetu koji nas je prepoznao kao nezaobilaznu destinaciju i središte važnih događanja na Jadranu. Sinergija ovih dvaju brandova dokaz je da se Marinu Frapa Resort Rogoznica s pravom smatra epicentrom modnih, kulturnih i sportskih događanja na Jadranu, a što je dodatno potvrdila i prisutnost eminentnih imena iz hrvatske modne, lifestyle i beauty industrije.“

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr