Prema istraživanju tvrtke Interbrand, najbolji globalni modni brend je francuska luksuzna kuća Louis Vuitton, koja je tako ove godine na temelju procijenjene godišnje vrijednosti uspjela potući ostale luksuzne kandidate poput Prade, Guccija, Burberryja i Hermesa.
No iza Louisa Vuittona, kojeg očito sjajno vodi kreativni direktor Marc Jacobs, ne nalaze se skupocjene modne kuće, nego dva najjača high street brenda koja su pokorila cijeli svijet - H&M i Zara. Njih u stopu slijede Gucci, Hermes, Burberry, Prada, Ralph Lauren i Gap.
Na ukupnom popisu najluksuznijih globalnih tvrtki francuska modna kuća Louis Vuitton zauzela je 17. mjesto sa zaradom od 23,5 milijuna dolara, švedski div H&M našao se na 23. mjestu (16,571 milijun dolara), a Zara na 37. (9,488 milijuna dolara). Čini se kako su ova dva high street brenda itekako potukla luksuzne brendove poput Guccija, Hermesa i Cartiera s obzirom na to da se nalaze na 38., 63. te 68. mjestu na popisu 100 globalnih brendova.
- Unatoč trenutačnoj ekonomskoj krizi u svijetu, ove su godine svi luksuzni brendovi uspjeli povećati svoje prihode, a to je rezultat promjene globalne svijesti jer uspjeh im se ne temelji samo na kvalitetnim proizvodima nego i na njihovu ugledu koji je bezvremenski te digitalnoj pristupačnosti - piše u priopćenju tvrtke Interbrand.
Najbolji modni brendovi na svijetu su Louis Vuitton, Zara i H&M!
Poginuo srpski plaćenik Živković? Četnik sjedio u prvim redovima na Putinovom govoru, regrutirao Srbe za 200 eura
Srpski plaćenik Bratislav Živković navodno je poginuo u borbama u Kursku. Informacije o njegovoj smrti nisu službeno potvrđene
FOTO Pijanist Emil Vukov ispraćen na posljednji počinak, počast mu odao i premijer Plenković
FOTO Motaj, motaj, dobar! Na livadu blizu Bjelovara istovarili MiG i helikopter Mi-24. Ali imaju dobar razlog
Bjelovar, točnije obližnja Kapela postala je bogatija za jedan dio hrvatske povijesti. Naime, zrakoplov MiG 21 BIS i helikopter Mil Mi-24 stigli su na svoje konačno odredište u Kapelu, ispod crkve Svete Marije Magdalene
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.