Splitska modna kuća MAK ove godine slavi 30. godina rada i djelovanja, a tom prigodom snimljena je i kampanja koja slavi ženu naziva „This is Mak“.
Najnovija kampanja Makove kreatorice Nede Makjanić Kunić hommage je kolekcijama koje su obilježile njezinih trideset godina na modnoj sceni.
Raskošni kaputi s paspuliranim detaljima, voluminozne suknje, hlače od pepita uzoraka, haljine od eko kože u ljubičastim tonovima te otkačeni sakoi, inspirirani su Makovom prvom pret-a-porter kolekcijom predstavljenom još davne 1986. godine.
Kako naglašava splitska kreatorica, riječ je o bezvremenskim komadima zbog čega Mak svih ovih godina vole poslovne žene različitih zanimanja i životne dobi.
Upravo stoga za zaštitno lice svoje rođendanske kampanje Neda Makjanić Kunić angažirala je stilisticu i model Mimi Rončević koja se odlično snašla u ulozi poslovne žene - vječno u pokretu, ali istodobno modno osviještene.
Uz kapute, među kojima se ističu patchwork modeli, zvijezde slavljeničke priče najdugovječnije splitske modne kuće su neobični materijali, od eko krzna do umjetne kože, a poseban naglasak je na otkačenim i zavodljivim bojama - jer sve je to Mak.
>>Poslovna elegancija na splitski način u duhu prošlog vremena