slavi ženu

Najnovojim kampanjom modna kuća Mak obilježila 30 godina postojanja

Foto: Karlo Hečimović
MAK
Foto: Karlo Hečimović
MAK
Foto: Karlo Hečimović
MAK
Foto: Karlo Hečimović
MAK
Foto: Karlo Hečimović
MAK
Foto: Karlo Hečimović
MAK
05.01.2017.
u 12:55
Najnovija kampanja Makove kreatorice Nede Makjanić Kunić hommage je kolekcijama koje su obilježile njezinih trideset godina na modnoj sceni.
Pogledaj originalni članak

Splitska modna kuća MAK ove godine slavi 30. godina rada i djelovanja, a tom prigodom snimljena je i kampanja koja slavi ženu naziva „This is Mak“.

Najnovija kampanja Makove kreatorice Nede Makjanić Kunić hommage je kolekcijama koje su obilježile njezinih trideset godina na modnoj sceni.

Raskošni kaputi s paspuliranim detaljima, voluminozne suknje, hlače od pepita uzoraka, haljine od eko kože u ljubičastim tonovima te otkačeni sakoi, inspirirani su Makovom prvom pret-a-porter kolekcijom predstavljenom još davne 1986. godine.

Kako naglašava splitska kreatorica, riječ je o bezvremenskim komadima zbog čega Mak svih ovih godina vole poslovne žene različitih zanimanja i životne dobi.

Foto: Karlo Hečimović

Upravo stoga za zaštitno lice svoje rođendanske kampanje Neda Makjanić Kunić angažirala je stilisticu i model Mimi Rončević koja se odlično snašla u ulozi poslovne žene - vječno u pokretu, ali istodobno modno osviještene.

Uz kapute, među kojima se ističu patchwork modeli, zvijezde slavljeničke priče najdugovječnije splitske modne kuće su neobični materijali, od eko krzna do umjetne kože, a poseban naglasak je na otkačenim i zavodljivim bojama - jer sve je to Mak.

>>Poslovna elegancija na splitski način u duhu prošlog vremena

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.