svijet na dlanu

Naši menadžeri ne kažu: Mi smo hrvatska tvrtka, ne možemo u svijet. Oni kažu: Zašto ne?

Foto: Promo foto National Geographic
Aqua Maris
Foto: Promo foto National Geographic
Aqua Maris
Foto: Promo foto National Geographic
Aqua Maris
Foto: JGL
Aqua Maris
Foto: JGL
Aqua Maris
Foto: JGL
Aqua Maris
Foto: JGL
Aqua Maris
Foto: JGL
Aqua Maris
23.05.2014.
u 11:52
Riječka farmaceutska tvrtka slavi jubilej najprodavanijeg brenda na svijetu u segmentu fizioloških otopina i otopina na bazi mora
Pogledaj originalni članak

Kad vam netko kaže "100 milijuna" jasno vam je da je riječ o velikoj brojci, ali zapravo prilično apstraktnoj.

Da bi si brojku približili i preveli je u stvarni život u Jadran galenskom laboratoriju napravi su mali eksperiment.

Kad bi se 100 milijuna komada proizvoda Aqua Maris pordalo jedan do drugoga mogao bi se napraviti most od Rijeke do New Yorka pa sve do Brazila.

Zašto 100 milijuna? Upravo je toliko komada Aqua Marisa ovih dana proizvedeno u riječkoj farmaceutskoj tvrtki koja ove godine slavi i 15 godina tog svjetski poznatog i priznatog brenda.

Kako je nastao Aqua Maris pitali smo direktoricu programa Annu Mariu Donadić.

- Ideja je došla s više strana u isto vrijeme, mogla bih reći da je postojala kritična masa svijesti o tome da bi se Jadransko more moglo na taj način iskoristiti. Tu su bili i naši lokalni liječnici otorine koji su nam predlagali da se okušamo s takvim proizvodom, a naša direktorica Sanja Vujić koja je u to vrijeme imala malo dijete imala je potrebu za proizvodom kao što je Aqua Maris, kazala nam je magistra farmacije.

Foto: Promo foto National Geographic

Od prvotne ideje do konačnog proizvoda koji je danas najprodavaniji globalni brend u segmentu fizioloških otopina te otopina na bazi mora za nos bilo je potrebno puno strpljenja i ispitivanja.

- Stvar je u prirodnoj komponenti, odnosno jedinstvenom Jadranskom moru. To je prirodna sirovina koju nije jednostavno kontrolirati kao kemijske sirovine, pojasnila je Donadić.

Jedan od izazova na počecima bio je napraviti prve strojeve koje su marljivo radili majstori JGL-a.

Od ispitivanja na moru pa dostvaranja gotovog proizvoda prođe najmanje tri tjedna, a lokacija na kojoj se crpi more čuva se kao najstroža tajna. Jedino je poznato da se sirovina vadi s pučine, a ne s obale.

Ispituje se niz parametara, a ako samo jedan nije "po špagi", crpljenje se ponavlja.

Foto: JGL

Aqua Maris trenutačno je prisutan na tri kontinenta i u više od 30 zemalja svijeta, jedan je od najuspješnijih hrvatskih izvoznih brendova čiji izvoz čini 98 posto njegove prodaje.

Linija danas broji petnaest proizvoda te je jedina u svijetu koja nudi prirodno rješenje za higijenu uha, grla i nosa.

Za uspjeh je bilo potrebno i puno rada, vjere i dobar menadžment, ističe direktorica projekta.

- Naši menadžeri nemaju barijere u glavi. Oni ne kažu mi smo sad hrvatska tvrtka, mi ne možemo u svijet. Oni kažu "Zašto ne?". Jednostavno se krene i pokuša se, ne uspije se svaki put, ali evo... od svih tih pokušaja ipak je ostalo dovoljno da postignemo ovaj rezultat, kazala je Donadić najavljujući širenje izvoza u Indoneziju i Bliski Istok. Zapravo, cijeli svijet je pred nama, zaključila je.

>>JGL-ov morski sprej za nos na 10 tržišta Europske unije

>>Eko-kugle, čistače dna, doniraju poplavljenim područjima

VIŠE OD 20% TERITORIJA POD OKUPACIJOM

Kakav je danas život u Ukrajini: Kafići oko Majdana su puni, ovdje nikad ne bi pomislili da se nalazite u zemlji u ratu

Današnja obična kijevska trgovina prehrambenim proizvodima izgleda ponegdje čak i impresivnije nego u bilo kojoj susjednoj zemlji. Istovremeno, industrija i energetika su uništeni, deseci gradova i stotine sela su potpuno uništeni ili teško oštećeni, a ekonomija opstaje zahvaljujući zapadnoj financijskoj pomoći. Ipak, prema posljednjim anketama, 88% građana vjeruje i dalje u pobjedu i ne želi nikakve kompromise

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.