Što je zajedničko Chicagu i Zagrebu, Cape Townu i Splitu? Na svim tim mjestima Heineken ima isti okus. Oskarovac Benicio del Toro i sam se u to uvjerio u zabavnoj kampanji Heinekena.
Kako bi bili sigurni da u svakoj od 192 zemlje na svijetu Heineken ima isti, jedinstveni okus, uzorci se redovito šalju u Nizozemsku gdje osposobljeni stručnjaci provjeravaju je li sve baš onako kako treba biti: u skladu s receptom mladog poduzetnika Gerarda Heinekena koji je potragu za savršenim pivom započeo još 1873.
U čemu je tajna Heinekenovog okusa?
Tajna je u prirodnim sastojcima: ječmenom sladu, vodi, hmelju i jedinstvenom A-kvascu.
Heinekenov jedinstveni A-kvasac je odgovoran za bogato ujednačen okus i suptilnu voćnu notu. Zanimljiva činjenica je da Heineken fermentira u horizontalnim tankovima dok većina ostalih lager piva fermentira u okomito položenim tankovima.
Strpljivost rađa kvalitetu
Heineken se stvara 28 dana. To je dulje od prosjeka, ali zato je i kvaliteta piva izvanredna. To dokazuje i impresivna brojka od 25 milijuna Heinekena posluženih svaki dan u 192 zemlje. Na radost istinskih ljubitelja piva, Gerardova beskompromisna potraga za kvalitetom i savršenstvom i dalje živi u obitelji Heineken. Živjeli!