PROMO

Novi kreativni koncept Arena Centra u režiji agencije Švicarska

Arena Centar
Arena Centar
Arena Centar
Arena Centar
Arena Centar
14.07.2021.
u 11:50
Arena Centar, hrvatska vodeća destinacija shoppinga i zabave, u novu sezonu ulazi s novim sloganom “Na svakom koraku” koji objedinjuje sve želje kupaca i posjetitelja za uzbudljivim i produktivnim danom provedenim u centru
Pogledaj originalni članak

Arena Centar je od samog otvaranja mjesto zbivanja za sve Zagrepčane i posjetitelje metropole koji traže bogat sadržaj, sigurnost, vrhunski shopping i očekuju nešto novo na svakom koraku. Iza slogana „Na svakom koraku“, ali i cijelog kreativnog procesa stoji zagrebačka agencija Švicarska. Umjetničku direkciju potpisuje Boris Pavlin, a fotografije i vizuale dvojac Matović-Vild.

Arena Centar

Nakon serije vizuala koji prezentiraju Arena Centar kao shopping, gastro i beauty destinaciju izašla je nova ljetna kampanja koja slavi opuštenost, razigranost, ali i taktički komunicira poziv u Arena Centar za vrijeme sezonskih ljetnih sniženja.

Domagoj Davidović iz Švicarske je izjavio: „Arena Centar je i prije naše suradnje bio vrlo dobro pozicioniran kao mjesto za sve - shopping, zabavu, gastro ponudu i sve ostalo što potrošač zaželi. U promišljanju kako centar još bolje približiti kupcima, vodili smo se idejom da jasnije komuniciramo konkretne benefite koje nudi. Konkretno, velika i bogata ponuda vrhunskih trgovina, ugostiteljskih objekata i zabavnih sadržaja je obuhvaćena kolokvijalizmom - na svakom koraku. Tako jasno komuniciramo pregršt sadržaja koji se nude potrošačima - od novih kolekcija na svakom koraku, posebnih ponuda na svakom koraku, sezonskih događanja na svakom koraku i sl. I vizualno smo željeli približiti centar potrošačima tako da su svi kampanjski vizuali fotografirani u prepoznatljivim vizurama Arena Centra.”

Arena Centar

Direktorica Arena Centra, Nataša Milašinčić dodala je:

S obzirom na vodeću poziciju Arena Centra na tržištu, Zagrepčani i njihovi gosti očekuju vrhunski doživljaj prilikom svakog doticaja s Arena Centrom. Kako bi nadmašili njihova očekivanja, biramo najbolje suradnike. U kreativnom konceptu predloženom od stane agencije Švicarska prepoznali smo  autentičnu i upečatljivu priču o Arena Centru zbog koje će naši vjerni, ali  i novi posjetitelji i dalje prepoznavati i birati Arena Centar kao svoju omiljenu destinaciju za najbolji shopping i zabavu.“

Kako je tekao proces snimanja ljetne kampanje, možete pogledati u videu u nastavku:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr