otkrilo hotelsko osoblje

Od vjenčanice do Rolexa: Najneobičniji predmeti koje su gosti ostavili u hotelu

Foto: Pexels
Od vjenčanice do Rolexa: Najneobičniji predmeti koje su gosti ostavili u hotelu
16.09.2024.
u 15:30
Stručnjaci su istraživanje proveli u više od 400 svojih partnerskih hotela diljem svijeta, uključujući Brazil, Kanadu, Dansku, Francusku i mnoge druge zemlje
Pogledaj originalni članak

Što je zajedničko kućnom gušteru, automobilskoj gumi i Hermès Birkinici? To su sve stvari koje su gosti hotela ostavili u svojim sobama nakon odjave. Otkrilo je to godišnje izvješće Hotels.com koje otkriva neke od najčešćih i najčudnijih stvari ostavljenih u hotelskim sobama, piše HuffPost.

Stručnjaci za podatke na platformi za rezervacije proveli su istraživanje u više od 400 svojih partnerskih hotela u Brazilu, Kanadi, Danskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Hong Kongu, Japanu, Koreji, Meksiku, Norveškoj, Švedskoj, Švicarskoj, Turskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i SAD-u. "Hotelsko osoblje zamoljeno je da podijeli svoja iskustva i dokumentira stvari koje su gosti ostavili iza sebe tijekom određenog razdoblja", rekla je Melanie Fish, voditeljica globalnih odnosa s javnošću za Hotels.com.

Fish je izjavila da je fascinantno  što gosti ostavljaju za sobom. "Jedno od najiznenađujućijih otkrića bila je velika raznolikost predmeta koji su ostali, u rasponu od svakodnevnih predmeta poput punjača i odjeće do neobičnijih predmeta poput glazbenih instrumenata, pa čak i vjenčanica. Još jedan iznenađujući zaključak bila je emocionalna vrijednost koja se pridaje mnogim od ovih predmeta, jedna je stvar ponijeti svog voljenog kućnog ljubimca guštera sa sobom, ali ostaviti ga iza sebe je šokantno", objasnila je Fish.

VEZANI ČLANCI:

Uz spomenutog guštera, automobilsku gumu i Birkin torbu, na popisu 10 najneobičnijih stvari koje su gosti ostavili za sobom su i pilić, zub, zaručnički prsten, Rolex sat, građevinske cijevi i hrpe novca. Izvještaj također spominje kuhalo za rižu, blender, dva potpuna gipsa za noge i sat vrijedan 6 milijuna dolara. Što se tiče 10 najčešće zaboravljenih stvari, tu su neke vrlo poznate stvari poput punjača, baterija, adaptera, šminke, toaletnih potrepština i prljave odjeće.

Izvješće također ističe neka od kreativnih rješenja koja su hoteli razvili da bi pomogli zaboravnim putnicima. Na primjer, mnogi Kimpton hoteli nude izbor dodataka poput sunčanih naočala i torbi koje gosti mogu posuditi tijekom boravka, što može biti korisno ako zaborave ponijeti vlastite, a također smanjuje potrebu za pakiranjem vlastitih, a time i vjerojatnost da će ih gosti zaboraviti prilikom odlaska.

Hotelsko osoblje također se trudi vratiti gostima zaboravljene stvari. "Jedan hotelski heroj vozio se 160 kilometara da bi vratio putovnicu, drugi je pretrčao nekoliko blokova da bi isporučio stvari prije polaska broda za krstarenje, a treći je otišao u kupnju da zamijeni izgubljenog plišanog medvjedića za mladog putnika, a u to je uključio i knjigu s detaljima o medvjeđim avanturama", navodi se u izvješću.

GALERIJA: Ručnik, krema za sunce i - ocat? Turisti upravo to sve češće nose na plažu, evo i zašto

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Spas od vrućine turisti potražili na plaži Banje
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Split: Ilustracije za toplinski val
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Split: Ilustracije za toplinski val
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Ivana Ivanovic/PIXSELL
Split: Ilustracije za toplinski val
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Građani i turisti pokušavaju se rashladiti usred velikih vrućina

Drugi su hoteli implementirali usluge podsjetnika, popise za provjeru, pa čak i usluge osobnog pakiranja. "Ako ste netko tko ima tendenciju zaboravljati stvari, postoji hotel s uslugom koja je savršena za vas. U isto vrijeme, želimo pokazati da hoteli idu iznad svega da bi zadovoljili potrebe gostiju, ponekad s uslugama za koje niste ni znali da vam trebaju. I možda će, kao bonus, ove priče podsjetiti sve da dobro provjere svoje sobe prije nego što se odjave", zaključila je Fish.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.