Može se reći da nitko nije veći stručnjak za hotele od ljudi koji tamo rade. Od spremačica i službenika na recepciji do ljudi koji posjeduju hotelske nekretnine, oni su prvi koji kažu da postoje stvari koje treba i ne treba raditi kada je u pitanju ponašanje u hotelskoj sobi. Dok odsjedate u hotelu i na odmoru ste, naravno da se trebate osjećati slobodno i uživati. Naravnom, u granicama razuma. Hotelski radnici podijelili su što oni osobno nikada ne bi učinili u svojoj hotelskoj sobi, piše HuffPost.
Ne ostavljaju nepojedenu hranu u svojoj sobi: Naručivanje usluge u sobu jedan je od najboljih dijelova boravka u hotelu. Ali kada završite s jelom, najbolje je obavijestiti hotelsko osoblje.
VEZANI ČLANCI:
"Ako jedemo hranu u sobi, uvijek se pobrinem da pozovem poslugu u sobu da po ostatke hrane dođe ukloniti ili se pobrinem da smeće iznesemo iz sobe jer me izluđuje kad ljudi stave hranu u hodnik i nikome ne jave, pa ona tamo stoji satima hodniku", rekla je Trisha Pérez Kennealy, vlasnica hotela u Lexingtonu u Massachusettsu.
Ručnike ne upotrebljavaju niti ih koriste pretjerano: Vjerojatno ste posljednjih godina vidjeli natpise u kupaonicama hotelskih soba o ponovnoj upotrebi ručnika u svrhe održivosti. I doista, hotelsko osoblje uvijek podržava ideju da se ručnici objese da bi se ponovno koristili. "Potpuno sam sposobna ponovno koristiti ručnike. Kada odlazim, uredno složim svoje ručnike u kupaonici i pobrinem se da je sav moj otpad organiziran u kanti", rekla je Mary D'Argenis, osnivačica i direktorica tvrtke koja obučava hotelsko osoblje.
Kennealy je rekla da nikad ne koristi ručnike za skidanje šminke. "Ako hotel ima vremena da vam osigura maramice za šminku ili krpu koja je posebno namijenjena za uklanjanje šminke, koristite nju, a ne obične ručnike. Stvarno je teško ukloniti mrlje od šminke s bijelih ručnika i skupo ih je zamijeniti", objasnila je.
Ne slušaju glasnu glazbu: Hoteli mogu imati zaista puno soba u jednoj zgradi i zbog toga zidovi mogu biti tanki, pogotovo kada postoje susjedne sobe. "Volim slušati glazbu i obično putujem s Bluetooth zvučnikom, ali uvijek imam na umu da su zidovi u hotelima mnogo tanji i da su svi mnogo bliže", rekla je Kennealy, ističući da svoj Bluetooth zvučnik drži na razumnom volumenu.
GALERIJA: Ručnik, krema za sunce i - ocat? Turisti upravo to sve češće nose na plažu, evo i zašto
Ne traže da im se soba čisti svakodnevno: Iako je ovo osobni izbor, hotelski radnici obično koriste znak "ne uznemiravaj" da bi dali do znanja spremačima da njihova soba ne treba biti servisirana.
"Hotelski zaposlenici uvijek se trude da svaka soba izgleda kao dom daleko od doma", rekla je D'Argenis. "Cijenim mekane jastuke, udoban krevet, uredno složene ručnike i dobro opskrbljene kupaonske potrepštine. Svaka nekretnina ima svoj jedinstveni šarm, i veselim se otkrivanju tih detalja" objasnila je. Ako ostaje nekoliko dana, poduzet će nekoliko stvari da bi smanjila posao za druge. Često stavi znak 'ne ometaj' na vrata da bi obavijestila tim za čišćenje da usluga nije potrebna. "Potpuno sam sposobna sama pospremiti krevet", rekla je D'Argenis.
Izlazi samo s bogatim muškarcima: ‘Idem u otmjene hotele i uživam u skupim kupovinama, svi su ljubomorni!’
Nastoje ne ostaviti nered: Spremači marljivo rade i, iz poštovanja prema njima, hotelski radnici nikada ne ostavljaju nered u svojim hotelskim sobama. "Uvijek nastojim održavati sobu u redu iz poštovanja prema čistačima. Nitko ne očekuje da će gosti ostaviti sobu besprijekorno čistom, ali neke uobičajene ljubaznosti pri odlasku su jednostavne i mogu pomoći osoblju u olakšavanju posla", rekao je Brooks Ferring, vlasnik hotela.
To je praksa i kod Kennealy. "Kad odsjedam u hotelskoj sobi, vrlo sam svjesna održavanja hotelske sobe što je moguće čišćom jer sam vidjela kako ljudi napuštaju hotelske sobe. Obično spremam krevet i stvarno se trudim da sve bude pospremljeno u naš kofer i da ne ostavljam stvari svuda okolo jer to otežava posao spremača", rekla je.
"Od uredne sobe po dolasku do besprijekornih javnih prostora, sama čistoća odražava ponos hotelskih djelatnika na njihovu imovinu. Zbog toga je briga za kolege u uslužnoj djelatnosti izuzetno važna kada hotelski zaposlenici uživaju u svom slobodnom vremenu u nekoj drugoj ustanovi. Hotelski zaposlenici nikada ne bi ostavili veliki nered u svojoj sobi da ga netko drugi mora očistiti", objasnila je D'Argenis.
VEZANI ČLANCI:
Ako vodite računa o tome da budete obzirni prema hotelskom osoblju dok ste na odmoru, znajte da mali gestovi mogu puno značiti kada je riječ o vašem ponašanju u hotelskoj sobi. Imajući to na umu, hotelski djelatnici zaista žele da se opustite i uživate, stoga se pobrinite da se dobro zabavite!