Iako nitko ne voli biti izložen velikom pritisku, takve 'napete' situacije na poslu najbolje pokazuju koliko se na nekog možete osloniti i koliko je profesionalan.
Konobari poručuju: Nemojte ovo raditi, od toga nam se diže kosa na glavi
Za razliku od brzog djelovanja postoje i navike koje će nas, kažu stručnjaci za bonton, na poslu prikazati kao neprofesionalne, pa evo nekoliko primjera:
1. Donošenje osobnih problema na radno mjesto
Nikada nemojte donositi svoje osobne probleme na radno mjesto jer, ne samo da će se kolege umoriti od stalnog slušanja o njima već će po uredu početi i kružiti razne glasine koje mogu utjecati na vaš položaj.
2. Kašnjenje
Točnost je osobina vrijedna divljenja, a nadređeni uvijek radije vide da netko dolazi ranije da se pripremi nego one koje uvijek redovito par minuta zakasne.
3. Arogancija
Na poslu bi trebali biti skromni i prizemljeni, a istovremeno zadržati svoj stav. Ako se stalno hvalite svojim postignućima, kolege će vam prije ili kasnije to zamjeriti.
4. Nesposobnost rada u timu
Svaka tvrtka želi ljude koji se mogu prilagoditi svakom okruženju i učinkovito koordinirati s drugim ljudima; oni koji to ne mogu smatraju se lošijim radnicima.
5. Neurednost
Ne samo da se ne cijene već su neurednost i aljkavost pokazatelji neprofesionalnosti dok čist i dobro organiziran stol ili ured mogu jasno pokazati da ste si zadali ciljeve koje želite ispuniti, piše Fakaza News.
Jednojajčane blizanke zaručene za istog muškarca: "Želimo biti trudne u isto vrijeme"