U petak, 08. travnja, dm je uz pomoć poznate voditeljice Marijana Batinić i dizajnerice Đurđica Vorkapić, predstavio svoju novu kampanju – Ljepota kakvom je mi vidimo – koja se trenutno provodi u prodavaonicama dm-a u 60 gradova diljem Hrvatske. Kampanjom, koja će trajati tijekom travnja, dm svoje kupce želi inspirirati u odabiru proizvoda za kožu koji će se dobro uklopiti s proljetnim raspoloženjem i podsjetiti ih da je za lijepu kožu važna pravilna i redovita njega.
Jedan od hitova kampanje, po koji je požurila i Marijana Batinić, je i marama Hippy Gardena, koju je Đurđica Vorkapić ekskluzivno dizajnirala za dm-ove kupce. „Inspiraciju za ono što stvaram uvijek potražim na istom mjestu, u sebi i svom kreativnom svemiru. Tako je nastala i inspiracija za Hippy Garden maramu koja je prigodna za proljetne šetnje u prirodi, ali i sva ona druženja na kojima želimo ostaviti dojam istančanog ukusa“, izjavila je Đurđica Vorkapić.
„Lijepa koža prepoznaje se po jutarnjim ritualima, ali i onim večernjim. I uz pretrpan raspored, uvijek nastojim pronaći barem pet minuta ujutro i navečer koje posvećujem njezi kože. S promjenama godišnjih doba uvijek mijenjam i proizvode u kozmetičkoj torbici. Unosim vedrije tonove i proizvode koji će najbolje odgovarati mom tipu i boji kože. Nadam se da će i moji sugrađani u sklopu kampanje 'Ljepota kakvom je mi vidimo', u dm-u pronaći proljetnu inspiraciju“, izjavila je Marijana Batinić tijekom promocije kampanje.
U sklopu kampanje Ljepota kakvom je mi vidimo dm svojim kupcima nudi Savjetnik s kuponima za 30% popusta na brojne proizvode dekorativne kozmetike u zamjenu za 50 bodova Svijeta prednosti. Među proizvodima uključenima u koncept Dobre cijene u svako vrijeme nalazi se bogat izbor proizvoda kojima će vaše lice biti njegovano i svježe u svako doba dana. Kako svoju garderobu možete osvježiti Hippy Garden maramom s početka članka, saznajte na dm-drogeriemarkt.hr.