Ambiente 2010

Povratak života iz klubova u domove

Ambiente
Ambiente
Ambiente
Ambiente
Ambiente
Ambiente
Ambiente
20.02.2010.
u 12:33
Na najvećem europskom sajmu interijera u Europi, frankfurtskom Ambiente, predstavljeni su novi trendovi – ekonomska je kriza utjecala na to da se život iz klubova preseli natrag u domove.
Pogledaj originalni članak

Povratak života u domove, kuhinje, jednostavnost, funkcionalnost, ali i kvaliteta ispred jeftinih stvari, novi su trendovi u svijetu interijera koje je apostrofirao ovogodišnji sajam interijera u Frankfurtu, Ambiente 2010. A razlog za ponovno okupljanje obitelji i prijatelja u domu kao glavnom meeting pointu jest nažalost ekonomska kriza. No, to nipošto ne znači da bismo se trebali odlučiti isključivo za jeftine proizvode, iako je kupovna moć manja.

– Ljudi su prije 20 godina, primjerice, imali izbor tri čaše i odlučili bi se za onu koja im se najviše sviđa i koja im objektivno najviše odgovara. Danas kupac bira između 25 modela iste te čaše i u cijelom se tom kaosu gubi i odabire najjeftiniju ili jednostavno nešto što nije najbolji izbor. U tom slučaju zakazuju buyeri koji danas nisu u stanju kvalitetno pratiti želje kupaca, a oni su itekako inteligentni – objasnio je Hansjerg Maier-Aichen, profesor produkt dizajna na sveučilištu u Karlsruheu, koji nas je proveo kroz najzanimljivije dijelove sajma. Najveći sajam interijera u Europi, koji se proteže na preko 180 tisuća kvadrata, okupio je ove godine više od 4500 izlagača iz 93 zemlje. Među njima su i dva hrvatska brenda te čak 13 slovenskih. Među potonjima je i slovenska dizajnerica mlađe generacije Tanja Pak, koja je za svoje kreacije od stakla dobila brojne nagrade te je uvrštena u Talente sajma.



Osim mladih nada, na sajmu se se okupili svi koji danas nešto znače u svijetu interijera, odnosno u domeni ‘living, giving, dining’. Od imena poput Villeroy & Boch, koji i veličinom izložbenog prostora govore o svojoj dominaciji u svijetu posuđa, preko imena kao što su Sia, Ittala, Leonardo, do Alessija koji je ponosno izložio najnoviju liniju pokućstva s potpisom poznate arhitektice Zahe Hadid. A osim arhitekata na sličnu se suradnju odlučuju i modni dizajneri. Među njima je Paul Smith, koji je povodom 50. godišnjice brenda Stelton osvježio njihovu kolekciju s potpisom dizajnera Arnea Jacobsena te Amerikanka Vera Wang s logičnim spinom svoje wedding kolekcije na fino posuđe i porculan.

Ovogodišnji Ambiente bio je posvećen 300. godišnjici proizvodnje porculana u Njemačkoj, a ostat će zabilježen i po radikalnom zaokretu u samom izlaganju – najvećem u posljednjih 20 godina. Ambiente se proširio na dodatne paviljone, nije nikad bio veći, a s obzirom na to kakve sve novitete nudi te koliko se poslova ondje sklapa, uopće ne nema sumnje da ga čeka itekako svijetla budućnost.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

MI
miko09
15:05 20.02.2010.

Moja će baka prestati kupovati Večernji jer ne zna kaj znači: meeting point buyer produkt dizajn brend living, giving, dining logični spin wedding kolekcija

DO
doktorica
15:45 20.02.2010.

Kvaliteta i umjerene cijene namještaja su ono što kupci teško nađu osobito u nas gdje se nudi dosta jeftine ali i nekvalitetne robe koju se ne isplati kupovati jer je kratkog trajanja radi loše kvalitete i bezveznog dizajna.Teže je pronaći namještaj koji zadovoljava kupce pa makar ga dali i po sniženim cjenama.