PROMO

Pridružite nam se u sprečavanju sljepoće i slabovidnosti

Foto: Promo
Pridružite nam se u sprečavanju sljepoće i slabovidnosti
06.02.2018.
u 12:52
L’OCCITANE je do sada pomogao 5 milijuna ljudi u svijetu i neće stati na toj brojci.
Pogledaj originalni članak

POMOZITE 1,7 MILIJUNA DJECE*
L’OCCITANE se ponosi visokokvalitetnim proizvodima koji su užitak za sva osjetila, ali također se ponosi i očuvanjem – vida. L’OCCITANE posebnu pažnju pridaje vidu još od 1997. kada je njegov osnivač Olivier Baussan odlučio dodati Brailleovo pismo na ambalaže proizvoda. Od 2000. kreće s potporom projektima za oftalmološku skrb za siromašne. Svake godine, L’OCCITANE lansira jedan dobrotvorni proizvod čiji je prihod od prodaje* namijenjen borbi protiv sljepoće.

Zaklada L’OCCITANE surađuje s nevladinim organizacijama u svijetu kako bi smanjila broj slučajeva slabovidnosti i sljepoće. L’OCCITANE je do sada pomogao 5 milijuna ljudi u svijetu i neće stati na toj brojci.

JASNA SLIKA BUDUĆNOSTI
80% svih oštećenja vida može se spriječiti ili izliječiti, počevši s dovoljnim dozama vitamina A (Svjetska zdravstvena organizacija).
Jedno od troje djece mlađe od pet godina pati od nedostatka vitamina A, što je jedan od vodećih uzročnika dječje sljepoće. L’OCCITANE vjeruje da svako dijete zaslužuje vidjeti svijet te se iz tog razloga udružuje s UNICEF-om, za budućnost u kojoj se dječja sljepoća može spriječiti. UNICEF surađuje s brojnim partnerima u 190 zemalja kako bi došli do najranjivije djece u nepristupačnim dijelovima svijeta i osigurali im najbolji mogući početak života. L’OCCITANE je u 2017. UNICEF-u donirao 1 milijun eura i osigurao nadomjestak vitamina A za 400.000 djece.

L’OCCITANE i UNICEF POSVEĆENI ZAJEDNO

3 GODINE – 3 DRŽAVE – 1,7 MILIJUNA DJECE

Cilj je jednostavan: očuvati vid 1,7 milijuna* djece do 2019.
U zemljama u razvoju 250.000 do 500.000 djece godišnje oslijepi zbog nedostatka vitamina A, uzrokovanog lošom prehranom i bolestima. Vitamin A ključan je za rast, razvoj i otpornost djece na bolesti. Studije su pokazale da nadomjestak vitamina A kod djece može smanjiti smrtnost za gotovo 23%. L’OCCITANE sudjeluje u UNICEF-ovim programima za nadomjestak vitamina A na međunarodnoj razini, s posebnim fokusom na tri zemlje u kojima se mjeri izravan utjecaj.

Foto: Promo
L’OCCITANE

BOLIVIJA
Novorođenčad i djeca u Boliviji imaju visoku stopu nedostatka vitamina A
(27% djece starosti 6 – 23 mjeseci). L’OCCITANE sudjeluje u UNICEF-ovim programima za pomoć 675.000 djece u teško dostupnim krajevima Bolivije kako bi riješili ovaj rasprostranjeni problem.

MIANMAR
38% populacije pati od visokog stupnja nedostatka vitamina A, s još većim postotcima (do 60%) u određenim regijama.
L’OCCITANE sudjeluje u UNICEF-ovim programima koji pomažu 380.000* djece u Mianmaru.

PAPUA NOVA GVINEJA
Samo 22% djece** Papue Nove Gvineje prima nadomjestak vitamina A.
Cilj L’OCCITANEA i UNICEF-a je doći do 667.000* djece i osigurati im nadomjestak vitamina A.

ZAJEDNO MOŽEMO SPRIJEČITI DJEČJU SLJEPOĆU

1 SAPUN = 1 GODINA ZALIHE VITAMINA A ZA 3 DJETETA

ZA SPREČAVANJE DJEČJE SLJEPOĆE*

Kupnjom L’OCCITANE Dobrotvornog karite sapuna, pomažete stvoriti svijet u kojem djeca mogu vidjeti sve predivne boje i ljepote prirode. Upakiran u prirodni papir i ukrašen veselim tonovima plave i zelene boje, ovaj mali karite sapun korak je do sprečavanja dječje sljepoće diljem svijeta.

Dizajn potpisuje 9-godišnja umjetnica Célestin. Zabavan i simpatičan uzorak očiju skriva bogati karite sapun čija kremasta tekstura čisti kožu i blago je parfumira. To je obećanje za sprečavanje dječjih problema s vidom.

Ovaj sapun možete pronaći u svim L’OCCITANE dućanima i u web trgovini www.loccitane.hr po cijeni od 32,10 kn. Cijeli prihod od prodaje** ide UNICEF-ovom međunarodnom programu nadomjestka vitamina A.

*Izračunato prema prosječnim troškovima, uključujući dostavu, kako bi se osigurao jednogodišnji nadomjestak vitamina A za jedno dijete u području južne Azije ili subsaharske Afrike. Cijena nadomjestka vitamina A može varirati od zemlje do zemlje. Vitamin A ključan je za imunitet. UNICEF ne podupire nijedan brend, proizvod ili uslugu.

**Maloprodajna cijena bez PDV-a, troškova prijevoza i proizvodnje.

Pogledajte na vecernji.hr