Borba s pretilošću

Prodaja dijetalnih proizvoda u svijetu raste s brojem pretilih

Foto: Photos
Prodaja dijetalnih proizvoda u svijetu raste s brojem pretilih
20.05.2010.
u 08:02
Iako i u Hrvatskoj sve više jedemo light proizvode, pretvaramo se u naciju debelih, upozorava SZO.
Pogledaj originalni članak

Dovoljan je jedan pogled u zrcalo i pomisao kako se opet vratilo tih nekoliko kilograma viška. Lijepo oblikovano tijelo bez masnih naslaga žele imati svi, osobito pred sam početak ljeta i godišnjih odmora.

Sve za lijepo tijelo

A izgleda da su svi oni koji se bore s viškom kilograma pronašli način kako ih se i riješiti. Najnovije britansko istraživanje portala mySupermarket.co.uk pokazuje kako se osobe s viškom kilograma sve više okreću dijetnim proizvodima unatoč konstantnom porastu pretilih i onih s prekomjernom težinom. Prodaja dijetnih shakeova, zamjenske hrane i dijetalnih pločica porasla je za trećinu u posljednje dvije godine baš kao i cijene tih proizvoda.

– Neki od britanskih najvećih brendova poznatih po proizvodima za mršavljenje doživjeli su veliku ekspanziju u posljednjih dvije godine – ističea Jonny Steel, glasnogovornik portala mySupermarket.co.uk Pomalo zbunjujući trend iz Amerike došao je i kod nas, smatra nutricionistica Darija Vranešić Bender. Prodaja shakeova i sličnih proizvoda za mršavljenje također je u porastu, a Svjetska zdrastvena organizacija upozorava da smo na ljestvici pretilih na visokom šestom mjestu.

Vlada industrija dijeta

– Na svijetu vlada industrija dijeta. Kupuje se sve light i dijetno, a pravi problem je u prekomjernoj konzumaciji. Dijetni proizvodi moraju imati 30 posto manje kalorija od ostalih. Od njih može biti koristi ako ih se konzumira pravilno, u okviru plana prehrane i uz redovito kretanje – objašnjava Darija Vranešić Bender.

Navala na dijetne proizvode najveća je u lipnju pred početak godišnjih odmora, ali i u siječnju nakon donesenih novogodišnjih odluka.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.