Kozmetika

Proizvela sam prirodnu, sto posto ekološku kremu

Foto: arhivska fotografija
Proizvela sam prirodnu, sto posto ekološku kremu
23.01.2010.
u 08:04
Hrvatska prirodna kozmetika Nikel u posljednjih pet godina osvojila je niz domaćih i međunarodnih nagrada za inovativnost i kakvoću, a autorica je iskušava i na sebi
Pogledaj originalni članak

Tvrdnje da kozmetika kroz kožu ulazi u krvotok točne su – sve što ima dovoljno sitne molekule da prođe kroz kožu, ući će u tijelo. Stoga je iznimno važno da kozmetika bude zdrava!

Njega i za najosjetljivije

Ističe to magistra farmacije Mirjana Brlečić, ravnateljica zagrebačkih ljekarni “Priroda liječi” i autorica hrvatske prirodne kozmetike Nikel, koja je u posljednjih pet godina osvojila niz domaćih i međunarodnih nagrada za inovativnost i kakvoću, a upravo je lansirala kremu s peršinom koja je, kaže, sto posto ekološka.

– Još od studentskih dana pripravljam prirodnu kozmetiku za sebe i prijateljice, a radno iskustvo u farmaceutsko-biokemijskom laboratoriju i u ljekarni omogućilo mi je da iz prve ruke doznam mnogo o kozmetici i o tome što je ljudima zapravo potrebno za njegu kože. Zbog nezdrava načina života i nepravilne njege sve više ljudi ima iznimno osjetljivu kožu, koja više ne podnosi gotovo nijedan kozmetički proizvod. To me prije pet godina potaknulo na stvaranje kreme s blagotvornim mliječnim probiotikom, koja ublažuje tegobe poput alergijskog i seborejičkog dermatitisa, akni, psorijaze... Njezina učinkovitost klinički je ispitana na dobrovoljcima, što je u našoj proizvodnji pravilo. Tako je, među ostalim, ispitana i najnovija krema s peršinom, učinak koje na kožu 20 ispitanika je pratila specijalistica za kožne i spolne bolesti mr. sc. dr. Jadranka Sokol. Nakon 28 dana primjene kreme izmjereno je izrazito ovlaživanje kože te ublaživanje vidljivosti kapilara i crvenila – kaže Mirjana Brlečić, koja je sama osmislila sastav svakog od 63 proizvoda u liniji Nikel.

Kreme iskušavam na sebi

– Na jednom receptu radim i godinu dana, savjetujem se s dermatolozima i kozmetičarima, a proizvode najprije iskušavamo ja i moja kći, koja je također farmaceutkinja. U strogo kontroliranoj proizvodnji, koja je pod nadzorom ovlaštenih ustanova, koristimo se samo sastojcima s ekološkim certifikatom, a umjesto umjetnih konzervansa, stavljamo prirodne. Radimo i individualiziranu kozmetiku koju osmišljavamo prema potrebama pojedinog kupca kako bismo postigli maksimalan učinak – ističe Mirjana Brlečić, koja otkriva želju da kozmetika Nikel postane vrhunski hrvatski izvozni proizvod. 

Nikel je, kaže, zadovoljio standarde jednog od najvećih lanaca drogerija u Hrvatskoj, a prešao je granice Makedonije, Slovenije i Srbije ulaskom u ponudu tamošnjih ljekarni.

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

FI
Fieldhockey
22:20 03.02.2010.

Članak 18. (1) U oglašavanju i teletrgovini nije dopušteno koristiti tehnike djelovanja na podsvijest. (2) Nije dopušteno prikriveno i prijevarno oglašavanje i teletrgovina. Za ovakvo oglašavanje i teletrgovinu odgovaraju naručitelj i nakladnik. (3) Prijevarno oglašavanje je svako oglašavanje koje na bilo koji način zavarava ili vjerojatno zavarava osobe kojima je upućeno ili koje su ga primile, a po osnovi svoje prijevarne prirode može utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje ili koje, iz navedenih razloga, povrijeđuje ili vjerojatno povrijeđuje konkurenciju. (4) Prikriveno oglašavanje je predstavljanje riječima ili slikom robe, usluga, imena, zaštitnog znaka ili djelatnosti proiz vođača robe ili usluga u programskim sadržajima, kada je takvo predstavljanje namijenjeno oglašavanju, a može zavesti javnost u pogledu njihove prirode. (5) U slučaju prikrivenog i prijevarnog oglašavanja predmnijeva se da je ono učinjeno s namjerom, ako je učinjeno uz novčanu ili drugu naknadu.