Kad je Raf Simons u travnju ove godine preuzeo kormilo modne kuće Dior, svi su mislili da će privremeno na led staviti svoju kolekciju za muškarce. No Simons radi punom parom, a to pokazuje i njegova najnovija kampanja za vlastiti istoimeni brend pod nazivom "Run Fall Run".
Iako i dalje vjeran minimalističkoj eleganciji u modnom smislu, reakcije na njegovu kampanju za jesen/zimu 2012./2013. prilično su podijeljene. Premda je vidljivo da su isječci fotografija spojeni u Photoshopu, na prvi pogled djeluje kao da je modelu amputirana ruka.
No ljubitelji Rafa Simonsa sigurno su već dobro upoznati s njegovim pomalo konceptualno-šokantnim reklamnim kampanjama. Tako su u jesensko-zimskoj kampanji 2009. godine modeli imali iskrivljena lica, a za ovogodišnju proljetno-ljetnu modele su zavezali užetom. Tko zna kakvi će mu reklamni scenariji biti za Dior.
Raf Simons za vlastiti brend lansirao uznemirujuću kampanju
Merkel o jednom od susreta s Putinom: 'Ti nećeš vječno biti kancelarka, ove će zemlje ući u NATO. Ja to želim spriječiti'
Bivša njemačka kancelarka objavljuje memoare u kojima iznosi zanimljive detalje sa svojih susreta s ruskim predsjednikom u godinama prije krvave invazije
Otkriveno što Blanka Vlašić radi nakon priznanja supruga da su u otvorenom braku! Ovo nitko nije očekivao
Nakon što se suprug Blanke Vlašić pohvalio da su u otvorenom braku, napokon je otkriveno što ona radi, odnosno čime se bavi u posljednje vrijeme
Hrvatsku čeka pakao: Nikada nismo imali teže iskušenje od ovoga, a jedan podatak posebno zabrinjava
Francuska nakon četvrtfinala Lige nacija postaje najveći suparnik Hrvatske od njezine samostalnosti. U ožujku će njihovi međusobni susreti doći do brojke 12, dok je Hrvatska protiv Engleske i Španjolske igrala po 11 puta
Mit ili istina? ‘Cjepiva su neučinkovita jer neki ljudi obole čak i nakon cijepljenja’
Sezona gripe počinje od listopada i traje sve do ožujka, a kako simptomi ove bolesti nisu nimalo ugodni, bolje ju je izbjeći. Jeste li vi od onih koji vjeruju u učinkovitost cjepiva ili radije pribjegavate drukčijoj prevenciji?
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima