Supermarketi

Razlika u cijeni najjeftinije i najskuplje košarice 129,57 kn

Foto: Antonio Bronić/Pixsell
Razlika u cijeni najjeftinije i najskuplje košarice 129,57 kn
25.10.2010.
u 18:12
Svježi krastavci ovog su tjedna poskupjeli u prosjeku 40%, tikvice 23%. Limun pojeftinio u prosjeku 26%, mandarinke 13%.
Pogledaj originalni članak

Kaufland, Plodine i Getro u vrhu su ljestvice povoljne kupnje, prema najnovijem barometru cijena koji redovito prati portal supermarketi.info. Uz bok do sada najpovoljnijem Kauflandu svrstali su se Plodine i Getro s istim indeksom povoljnosti, +10.

Istraživači portala ustvrdili su da je višetjedno snižavanje cijena u Getrou upozoravalo na to da će se taj lanac umiješati u dugotrajan rat cijenama između Plodina i Kauflanda. No iznenadio ih je Tommy, koji se akcijskim cijenama vinuo do vrha povoljnosti jedinične košarice i prestigao Kaufland. Plodine su na trećem mjestu, slijede Interspar, Getro, Billa, Mercator te Konzum. Razlika u cijeni jedinične košarice najpovoljnijeg i najnepovoljnijeg supermarketa iznosi 129,57 kuna, izračunali su, što upućuje na nešto uravnoteženije cijene nego prilikom prethodnog odčitanja. Tada je razlika bila 62,37 kune veća. 

Ovaj tjedan najizrazitije trendove poskupljenja pokazuju svježi krastavci: skuplji su u 6 od promatranih 8 supermarketa u prosjeku čak 40,09%. Slijede tikvice, skuplje također u 6 trgovina, u prosjeku 23,14%. Suncokretovo ulje skuplje je na 4 mjesta u prosjeku 12,65%. Najveće pojeftinjenje bilježi limun – u 7 supermarketa (25,86%). 

Mandarinka je jeftinija u 5 supermarketa (12,66%), svinjski vrat s kostima također u pet dućana jeftiniji (9,43%), pelene Libero br. 5 jeftinije na 7 mjesta (8,10%), a mljeveno miješano meso u 4 dućana u prosjeku 7,74%.

http://www.supermarketi.info/index.php?action=barom&bid=110

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DU
Deleted user
18:50 25.10.2010.

Nije mi baš jasna logika gornje usporedbe cijena!? Naime, uglavnom se spominju voće i povrće i razlike u cijenama iako svi znaju da kako odmiče glavna ljetna sezona - te cijene slijede znane trendove iz tjedna u tjedan i kako koji trgovac kupi zalihu, tako se postavi i cijena. Povrće i voće nije tako bitan indikator jeftinoće nego je podložno (van)sezonskoj oscilaciji koju diktiraju uvjeti na tržištu (suša, ispadi pojedinih dobavljača zbog klime ili biljnih bolesti itd.). I na kraju bi bilo fair istaknuti da su Lidl i Kaufland te Mercator-H i Getro sestrinske tvrtke!

OB
-obrisani-
22:21 25.10.2010.

Poštovane bih čitatelje upozorio da ne jedu hrvatske mandarine jer su tretirane imazalilom, kancerogenim fungicidom koji prodire duboko u plod. Slično je i s ostalim voćem i povrćem, tako da ona o \"kupovanju hrvatskoga\" sliči cerekanju naivnima u lice. Više o imazalilu... http://ns1.vjesnik.com/pdf/2010%5C02%5C06%5C30A30.PDF