Pitamo za vas

Reklamaciju rješava trgovina, ne smiju vas slati uvozniku

Foto: Goran Stanzl/Pixsell
Reklamaciju rješava trgovina, ne smiju vas slati uvozniku
11.05.2011.
u 17:53
Na novom, tek raspakiranom televizoru, ekran je bio razbijen, a u trgovini su neopravdano pokušali krivicu prebaciti na uvoznika
Pogledaj originalni članak

Pitanje: Kupivši televizor i otpakiravši ga kod kuće, vidjeli smo da je ekran razbijen. Reklamirali smo ga, ali trgovac je tvrdio da nema ništa s time i da se obratimo uvozniku. Ondje, međutim, također odbijaju odgovornost. Odlučili smo tužiti ih, samo nas zanima koga: trgovinu u kojoj smo TV-prijamnik kupili ili uvoznika?

Odgovor: Trgovinu. Reklamacije na kupljeni proizvod upućuju se trgovcu i on ih je dužan rješavati, upućuje Nela Kovačević, voditeljica splitskog savjetovališta Saveza udruga za zaštitu potrošača.  

– Trgovac je dužan riješiti problem s reklamiranom robom, bilo da je on ujedno i serviser ili distributer proizvoda, bilo da se distributeru mora obratiti, ali kupac komunicira isključivo s trgovcem – objašnjava Nela Kovačević. Primivši reklamaciju, trgovac izdaje potvrdu da je reklamiranu robu preuzeo i pobrine se za popravak, koji može trajati maksimalno 45 dana. Nakon isteka tog razdoblja, trgovac kupca mora obavijestiti o ishodu servisa. Zakonske su mogućnosti sljedeće: roba može biti popravljena i vraćena kupcu, može biti zamijenjena, a ako nema istog proizvoda, može se zamijeniti za drugi proizvod ili kupac može tražiti povrat novca.

'BULJI U NETFLIX, U KAMPANJI GA IGNORIRALI...'

Ponižavajući posljednji dani u uredu američkog predsjednika: Kako je Biden ostao usamljen i nepoželjan

Bidenov se život dramatično promijenio u posljednja tri mjeseca. Nakon što je ušao u godinu inzistirajući da je dovoljno spreman da se ponovno kandidira i pobijedi Trumpa, Biden je ipak odustao od predsjedničke utrke 21. srpnja, podržavši Kamalu Harris za predsjednicu.  Tada je u roku od samo nekoliko sati, Biden (81) - prestao biti relevantan

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

AL
alphazulu99
20:25 11.05.2011.

Da, svi bi prodavali i uzeli marzu. Kada je u pitanju reklamacija tada je netko drugi kriv. Normalno je da za ostecenu robu odgovara onaj ko je prodao. Sustav reklamacija u normalnoj trgovini ide na slijedeci nacin; kupac reklamira roba (ako je reklamacija opravdana) prodavac reklamira svom dobavljacu i tako do uvoznika, a uvoznik reklamira onome od koga je kupio. Onaj ko ne moze raditi na taj nacin nema sto traziti na trzistu, taj je uglavnom remetilacki faktor trzista.

LJ
ljubo666
21:04 11.05.2011.

Gđa Kovačević šturo/nepotpuno/objašnjava kupcima njihova prava po pitanju reklamacije kupljenih proizvoda.

TO
TomekZG
19:37 11.05.2011.

hm.... a da nije telkać možda ispao iz ruku doma kod istovara, ili smo ga malo naslonili na neki rub? Po meni, nema tu ni uvoznik ni trgovac nikakvu odgovornost. Svatko ima pravo pregledati robu kod kupnje. Imao sam osobno takvih slučajeva i uglavnom se kupci sjete reklamacije kada sami pokvare proizvod, ili im slučajno padne.