Čarobni dvorac Trakošćan, zasjao je do sada neviđenim sjajem, a oživjela modna bajka, najveći modni spektakl, odveli su goste na mjesto između sna i jave. Goste je na ulazu u kompleks Trakošćan dočekao performance snimanja kampanje vjenčanica, na kojem su gosti mogli u živo vidjeti kako nastaje modna kampanja, sa svim elementima organizacije, režije, stylinga, kordinacije, te čak i statistima, predivnim psima , te zvučnom kulisom ženskog gudačeg kvarteta Vortex Strings.
Piknik na otvorenome u režiji LEDA, te Cedevita chia napitka i uživanje u prirodi, te lagana šetnja do dvorca, opustili su goste prije finalnog čina.
Na modnoj pisti unutar zidina jednog od najljepših europskih dvoraca, kolekcija od 60 modela Matije Vuice, dočarala je gostima razlog, zbog čega je dizajnerica, koja već 37 godina posluje u domaćoj modi, svojim kreativnim potpisom, prešla granice Hrvatske, te osvojila svjetsku javnost. Neopisiva predanost svakom detalju, na izuzetno krhkim i prozračnim tkaninama, ručno šivanih detalja od čipke, u čak osam različitih segmenata, posloženih u koloritne grupe, pokazali su svu raskoš Matijina talenta, vještinu kojom barata njen kreativni studio od samo pet osoba, te impresivnu snagu autorskog potpisa svega viđenog.
Matija Vuica, izdvaja se od svega prisutnog na domaćoj sceni, jer njen potpis garantira kvalitetu, kako dizajnom, tako i odabirom tkanina, iskustvom, dugovječnošću, te na kraju i načinom prezentacije, koju u kompletnoj izvedbi potpisuje Viktor Drago. Ovo što su prikazali, po definiciji nije modna revija, kako po produkciji, tako i po sudionicima na projektu.
Slobodno možemo reći da se radi o spektaklu, iako se danas time rado naziva svako događanje koje uključuje neku medijsku pozornost. Projekt je pripreman 6 mjeseci, u tajnosti, a glavna nit vodilja bila je univerzalni jezik mode, koji ne poznaje granice. Projekt, iako u Hrvatskoj, mora govoriti svjetskim jezikom, te izazvati jednaku emociju na svakom kraju svijeta, nevezano uz to jeste li upoznati s Matijinim radom ili ne. U prilog tome govori i koprodukcija događanja, odrađena u suradnji sa stranom agencijom, zaduženom za predstavljanje branda za svjetsko tržište.
Hrvatska je naime postala premala za ono što Matija Vuica i njen time rade.. Besprijekoran styling, s impresivnim krunama na glavama modela, promišljenim detaljima, te tradicijskim nakitom zlatarne ZAKS, koji se sjajno uklopio u cijelu priču.
Make up potpisuje čak pet timova, Petra Sever, Kristina Atletić za Profokus, te Nikolina Zaninović Kokotović, Mirta Velčić jednako kao i kosu modela Studio Perman, Ana Mikulec za studio Anais, te Lidija Štokić za salon Hervetica. Reviju su nosile neke od najpoznatijih dama hrvatske javne scene – Viktorija Rađa, Ana Gruica, Ornela Vištica, Sonja Dvornik, Nikolina Ristović, Darija Lorenci Flatz, Senka Bulić, Sanja Vejnović, a za kraj se uz Matiju na sceni pojavila i Zrinka Cvitešić, zaštitno lice branda, već dugi niz godina.
Glazbu rađenu za projekt, potpisuje Ozren K. Glaser. Ekskluzivna lokacija, koja je zadovoljila visoke standarde produkcije, bila je savršena kulisa za spektakularnu modnu priču prikladnog naziva „Kraljevstvo za KING“ koji je spojio u savršenu cjelinu neodoljive okuse kraljevskih sladoleda KING i bezvremenski stilski izričaj Matije Vuice predstavljen kroz heroine modne bajke, te kulinarskom atrakcijom kuhara Jure Hasanov iz Antverpena koji je gostima ponudio nesvakidašnju prezentaciju sladoleda, kao glavnog jela na raskošnoj večeri na dvoru.
who tf is m. vujica? što je točno završila ? dojčinović je designer - vujica je ... što ? prijateljica bože "mostaša " i asje bebić (hdz profesionalne kćeri ) ??