Madonna je još jednom uspjela iznenaditi javnost svojim odličnim izgledom u novoj kampanji Dolce&Gabbana za proljeće/ljeto 2007. godine. Dolce&Gabbana u skladu sa samom kolekcijom poseže za korijenima ovoga branda ističući njegovu mediteransku baštinu poigravajući se s talijanskom senzualnošću. Madonna je izabrana da odigra ulogu u njoj kao zaštitno lice ženske kolekcije u kampanji inspiriranoj filmom iz doba talijanskog neorealizma. Sama Madonna priziva snažnu i sirovu senzualnost jedne od najlegendarnijih glumica Anne Magnani kod koje se meka senzualnost susreće s hrabrom autentičnošću.
Seksepilna Madonna u suradnji s Dolce&Gabbanom
Gdje je danas Oliver Mlakar? Živi na selu, a radi i u 90. godini
Za sebe kaže kako nije klasičan penzioner jer nije 'zasjeo' uz televiziju i telenovele. Obavezno gleda Dnevnik i povremeno sportske prijenose, a projekte na kojima radi pomno bira.
Smrznute ptice padale su s neba, drveće je pucalo od mraza, a stotine tisuća ljudi je umrlo: Nitko ne zna zašto
Čak su i mediteranske luke poput Marseillea bile okovane ledom. Drveće je pucalo od mraza, a crkvena zvona su se lomila. Seljaci su pronalazili svoje kokoši smrznute na granama gdje su spavale
Hitnjaci se dirljivom porukom oprostili od kolegice Mirele: 'Mnogi danas žive zbog tebe'
Iako će biti teško nadomjestiti prazninu u srcima njezinih kolega, ostaje zahvalnost za svaki trenutak proveden s njom: "Zahvalni smo što smo bili dio tvog života, a tebi Mirela hvala što si bila dio nas!"
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.