PROMO

Specijalist za bol u zglobovima i mišićima

Foto: Go2Digital
PLIVA i kreativni tim Go2Digital
Foto: Go2Digital
PLIVA i kreativni tim Go2Digital
22.05.2024.
u 12:38
Pogledaj originalni članak

Prema definiciji Hrvatskog jezičnog portala, specijalist je stručnjak u nekom užem području djelatnosti. No koliko god ta djelatnost možda bila uska, može biti korisna velikom broju ljudi, dodajemo mi. Posebno kada je u pitanju bol u zglobovima i mišićima.

A ovaj specijalist je za svakoga: ne samo za one koji su izloženi velikim sportskim naporima već i za nas „obične“ smrtnike koji smo u stanju uganuti nogu u laganoj šetnji Sljemenom, Marjanom ili obroncima Učke. Lijepi dani mame nas van, zovu na pojačanu aktivnost i boravak u prirodi.

I dok nama, koji satima sjedimo skvrčeni za računalom, takvi izleti znaju donijeti bolove u (nenaviklim) mišićima, drugi (poput Baby Lasagne i njegovog tima) mogu svakodnevno plesati i skakati u polučučnju bez ikakvih posljedica. U situacijama kada nastupi bol u zglobovima i mišićima u pomoć stiže Olfen® gel.

Olfen® gel nanosi se direktno na bolno mjesto a učinak traje satima. Učinkovito ublažava bol i time direktno utječe na svakodnevnu kvalitetu života, a najčešće se koristi kod akutnih uganuća, iščašenja ili nagnječenja te kod boli u mišićima, na primjer u području leđa. „Drago nam je što ga možemo ponuditi svima koji traže jednostavan put do olakšanja boli“, kaže Lana Mažar Zadravec iz PLIVE.

Foto: Go2Digital
PLIVA i kreativni tim Go2Digital

PLIVA i kreativni tim Go2Digitala otvorili su sezonu povećane aktivnosti na otvorenom kampanjom za Olfen® gel. Ovaj snažni protuupalni lijek u obliku gela s razlogom nazivaju specijalistom za bol u zglobovima i mišićima, a atraktivna animacija na vanjskim digitalnim ekranima diljem Zagreba sve nas je na to podsjetila. Vjerojatno ste i vi među tisućama koji su je primijetili.

„U mjesec dana travnja pametnim odabirom lokacija digitalnog vanjskog oglašavanja osigurana je iznimna vidljivost kampanje. Emitiranjem na najfrekventnijim zagrebačkim lokacijama doprli smo do više od 1.300.000 prolaza vozila. A na tu je brojku potrebno dodati pješake, šetače i bicikliste da bi se dobio realniji dojam o učinkovitosti ove vrste oglašavanja“, nadovezuje se Dean Udatny, direktor marketing tvrtke Go2Digital.

Stoga, kada drugi put zaplešete na popularne taktove hrvatskog eurovizijskog hita, ne brinite o posljedicama. Ako ih bude, sad znate kako si pomoći.

Prije upotrebe pažljivo pročitajte uputu o lijeku, a o rizicima i nuspojavama upitajte svog liječnika ili ljekarnika.

Sadrži diklofenak. Za primjenu na kožu. Datum sastavljanja: svibanj 2024.

OLF-HR-00111

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr