Pampers i UNICEF

"Srcem za Afriku" nastavljena borbu za eliminaciju tetanusa

Foto: Arhiva VL
"Srcem za Afriku" nastavljena borbu za eliminaciju tetanusa
28.03.2010.
u 13:28
Izložbu su podržale i posjetile poznate mame iz javnog života, te aktivne mame blogerice
Pogledaj originalni članak

U poznatoj zagrebačkoj galeriji ULUPUH, u sklopu kampanje Pampersa i UNICEF-a “1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život”, koja za cilj ima eliminaciju neonatalnog tetanusa, održana je izložba fotografija „Srcem za Afriku“. Domaćice izložbe, poznata pjevačica i UNICEF-ova izaslanica za roditelje i bebe Maja Vučić, te novinarka Zrinka Ferina, koje su 2008. godine u organizaciji Pampersa i UNICEF-a posjetile Centralnu Afričku Republiku, predstavile su javnosti fotoaparatom zabilježene potresne susrete s afričkom djecom.

– Porazna je činjenica da u Africi, svega par tisuća kilometara od zapadne civilzacije, zbog bolesti koja se može lako spriječiti već desetljećima, umire tisuće beba svake godine. Ovom izložbom želimo ponovno upozoriti na taj gorući problem, kako bi svi skupa pomogli da neonatalni tetanus više ne ubije ni jedno dijete. Nadam se da će građani prepoznati važnost ove akcije, posjetiti izložbu, koja je subjektivni prikaz svega što smo vidjeli u Centralnoj afričkoj republici i na taj način pružiti pomoć tisućama djece – rekla je Maja Vučić.

Izložbu su podržale i posjetile poznate mame iz javnog života, te aktivne mame blogerice, od kojih će se mnoge pridružiti Maji Vučić u ostalim aktivnostima Pampers i UNICEF kampanje, koja traje sve do kolovoza ove godine. Svi posjetitelji ove plemenite izložbe imali su priliku premijerno pogledati i poslušati videospot za pjesmu „Srcem za Afriku“, koju je u originalu otpjevala Angelique Kidjo, poznata pjevačica i dobitnica Grammy-a iz Benina, a više nego uspješno prepjevala Maja Vučić.

Humanitarnom kampanjom “1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život” Pampers i UNICEF nastoje iskorijeniti neonatalni tetanus najkasnije do 2012. godine. Od početka kampanje 2006. godine do danas, UNICEF-u je donirano preko 150 milijuna doza cjepiva, a Pampers ove godine planira prikupiti još 100 milijuna cjepiva, kako bi se spasili životi još više majki i beba. Pampers proizvodi s oznakom “1 pakovanje = 1 cjepivo koje spašava život” moći će se kupiti u trgovinama već za par dana od 1. travnja.

Sve o kampanji možete pratiti na blogu Pametovanje - Večernjakove blogerice Sandre Sabljak (jedna od mama blogerica aktivno uključenih u kampanju na poziv organizatora.)

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.