BORBA

Stigla su sniženja ljetnih kolekcija, prvi put prije ljeta

Foto: Saša Zinaja / Ilustracija
Stigla su sniženja ljetnih kolekcija, prvi put prije ljeta
06.05.2010.
u 09:04
U borbu sniženjima krenule su i parfumerije pa mirisi i make-up s popustom do 70 posto više nisu rijetkost.
Pogledaj originalni članak

Godinama su siječanj i srpanj mjeseci koje šopingholičarke čekaju u niskom startu jer tada se cijene prepolavljaju i počinju velike sezonske rasprodaje. No, ove je godine sezona lova na najbolje krpice, zbog krize i smanjenje potrošnje građana, počekla već u svibnju.

Blagi porast prodaje

Oni bez posla i sa smanjenim plaćama zavidno gledaju u izloge iz kojih se smiješe “uvodni” popusti od 30 posto na nove kolekcije, dok oni sretnici koji si mogu priuštiti dobar šoping trgovine napuštaju punih vrećica. Popularni domaći lanac mladenačke odjeće X-nation na novu kolekciju nudi 30 posto popusta, a prodaja im je, kažu, otkad imaju sniženje, ipak malo porasla. I drugi domaći brend Image Haddad u svom dućanu u zagrebačkoj Ilici nudi popuste, i to od čak 40 posto.

- Žene puno gledaju, isprobavaju, ali teže se odlučuju na kupnju - ističu u butiku. Mnogi su nove kolekcije na sniženje stavili jer zatvaraju lokale, a neki su se poslužili trikom pa su spojili nove i stare kolekcije i sve zapakirali s prigodnim 20 postotnim popustom. Sniženja su krenula paralelno - i u gradovima i u šoping centrima, a najbolji šoping obavit ćete ako vam nije bitno da ste odjeveni po “posljednjoj modi.”

- Dio asortimana, iz prijašnjih kolekcija, stavili smo na 50 posto sniženja. U pola cijene nude se torbe, novčanici, nakit, satovi... - kažu u Furli u Westgateu. Slično je i u Nikeu, Weniceu - dućanu s dječjom odjećom, S.Oliveru...U pola cijene su i krpice s potpisom Roberta Cavallija, u butiku u Dežmanvou prolazu, gdje kažu da puno nade polažu u sezonu maturalnih zabava i vjenčanja.

Efikasna formula

I u King Crossovim dućanima Mangu, Upimu, ali i optikama, nude sniženja - i to čak do 70 posto.

- Posljednjih mjeseci prodaja je u padu pa je snižavanje cijena nužno - ističu prodavačice. Za sniženjima, kao efikasnim mamcem za kupce, posegnule su i brojne parfumerije, pa tako u Limoniju možete kupiti renomirane mirise za 70-ak kuna, a u Martimexu je dio Guerlainova asortimana snižen do 70 posto.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.