Tko je u pravu

Struju iskapčali, a opomene nisu poslali

Foto: Arhiva VL
Struju iskapčali, a opomene nisu poslali
19.05.2011.
u 15:39
Čitatelj nije dobio uplatnice pa je uplatio prema prošlogodišnjoj potrošnji i na krivi račun
Pogledaj originalni članak

Čitatelj iz zagrebačke Dubrave (podaci poznati redakciji, op. a.) požalio nam se kako od zagrebačke Elektre, HEP-ove tvrtke za distribuciju električne energije, nije dobio omotnicu s uplatnicama za akontacijske rate. 

– Redovit sam platiša, što se vidi u Elektrinoj evidenciji. No uplatnice nisam dobio i mislio sam da sam preplatio, što se zna dogoditi pa da će mi ih, kad se potroši novac na računu, poslati. 

Uplatio odoka 

Kako uplatnice nisu stizale, čitatelj je prema starima uplatio iznos koliki je i prošle godine plaćao za taj mjesec. I tako tri mjeseca za redom. 

– Na žalost, umjesto da dobijem uplatnice ili eventualno obračun razlike, čak i opomene, na stubištu sam jednog jutra zatekao radnike Elektre, i to kraj svog brojila. Kad sam ih pitao o čemu je riječ, rekli su mi da su me došli iskopčati – zbog duga – kaže nam čitatelj. Pregovaranja s njima nisu urodila plodom jer su, kaže nam, morali postupiti po nalogu pa su istodobno oni iskopčali, a on otišao u Elektru platiti dug. 

– Šetali su me od šaltera do šaltera, a na kraju sam morao otići u poštu platiti razliku od nekoliko kuna, prespavati u mračnoj kući te idućeg jutra čekati iste radnike da me opet – uključe! 

Na godišnji zbog struje 

Čitatelj je dodao kako je uza sve to morao skupljati vodu iz otopljena hladnjaka i zamrzivača, perilica je ostala na pola pranja...

Sličan je slučaj i Ivane S. koja stanuje na Jarunu.

– Zvala sam Elektru kad nisam dobila uplatnice pa su obećali da će ih opet poslati. Ni poslije tri tjedna to nisu učinili pa sam ponovno zvala i opet dobila samo obećanje. Kako uplatnica nije bilo ni poslije pet tjedana, morala sam uzeti slobodno prijepodne na poslu, otići u Gundulićevu, odstajati u svim redovima da bih dobila svoje uplatnice – kaže nam Zagrepčanka.

Tomislav Lončar iz Udruge za zaštitu potrošača objašnjava kako je čitatelj iz Dubrave u ovom slučaju na žalost bio u krivu te da je potrošenu struju morao platiti na pravi račun i uz odgovarajući poziv na broj, a po uplatnice kojih nije bilo otići – sam.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

OB
-obrisani-
16:06 19.05.2011.

glavno da ovi u HEPU rade fiktivne račune kako bi sebi napunili đepove ,svaka generalka hidrocentrala na dravi nosi i fiktivne račune po sistemu 70:30

IS
istra69
16:23 19.05.2011.

Jače su nam te udruge za zaštitu potrošača . . . skoro kao i sindikat !!! Jedna i jedina definicija . . . \" J*** lud zbunjenog, država šuplja !!!