Minimalizam za maksimalan doživljaj rečenica je koja možda najbolje opisuje kampanju za kolekciju vjenčanica Ivana Alduka za proljeće i ljeto 2016. - ALDUK Bridal.
Kampanju potpisuje fotografski dvojac Decker+Kutić. Čiste, pomalo futurističke, no jednostavno lijepe i maksimalno upečatljive fotografije naglasak stavljaju upravo na ALDUK vjenčanice i ruše stereotipe o tome kako bi bridal kampanje trebale izgledati.
- Kada na putu stvaranja naiđete na intrigantnu kreativnu energiju poput Alduka, potreban je tek djelić sekunde da se snaga njegove intimne ideje pretvori u inspiraciju koja oslobađa vizije. Fina kompleksnost slojeva tila, mekanih tekstura čipke i minucioznog veza, animirani gracioznim pokretima modela, razvili su profinjeni, imaginarni dijalog oko kojeg je izgrađena 3D scenografija. Na taj je način stvoren krhki, apstraktni mise-en-scene koji evocira dizajnerov lajtmotiv – dekor dalekog istoka uhvaćen u fotografskom eksperimentu modernih, a opet poetično dramatičnih okvira za Aldukov minimalistički couture, izjavili su Decker+Kutić.
- Želio sam kampanju koja će na neočekivan i poseban način predstaviti nove vjenčanice. Minimalizam i Japan osnovna su ideja koju je fotografski dvojac Decker+Kutić reinterpretirao na svoj originalan i moderan način koji svakako ruši barijere u smislu modne fotografije. Vjerujem da će ova kampanja izazvati divne reakcije i da će nova ljepota ALDUK BRIDAL linije doći do punog izražaja, kaže dizajner Ivan Alduk.
Nova kolekcija vjenčanica već je dostupna za probu u dizajnerovom showroomu u centru Zagreba uz prethodni dogovor termina. Izrada po mjeri te probe na kojima se svaki detalj dovodi do savršenstva dio su stvaranja idealne vjenčanice s ALDUK potpisom koja ima cijenu od sedam do devet tisuća kuna.
Elton John, na primjer....