Prema anketi koju su na 400 domaćih ispitanika proveli agencija Hendal i portal jatrgovac.com, sredstvima za njegu lica koristi se 69 posto ispitanika, a 31 posto građana njima se uopće ne koristi.Sredstva za njegu i čišćenje lica pretežno su namijenjena ženama (97% prodaje čine proizvodi za žene), s velikim brojem segmenata te još većim brojem proizvoda i brendova.
Iako su cijene niže oko četiri posto, kozmetika bilježi pad prodaje u 2010., i to 9 posto. Osim robnih marki koje bilježe rast u kategoriji te sada imaju devet posto ukupnog udjela. Najviše građana rabi preparate jednom dnevno (35%).
Najčešće se koristi krema za dnevnu njegu (53%) te sredstva za njegu nakon brijanja (31%), dok se ostale vrste preparata koriste znatno manje. Zabrinjavajuće je da više od polovice ispitanika ne obraća pozornost na to jesu li proizvodi izrađeni od prirodnih sastojaka (57%).
Ja koristim samo dobru staru NIVEA-u, bijela slova, plava kutija, stara već preko 100 godina, bez konzervansa i dodataka, smiruje upaljenju kožu i većina alergičara ju dobro podnosi, ...moja doktorica-koja je otišla u penziju- je rekla da je imala samo jednu osobu koja je na nju bila alergična u svojoj praksi, i di ćeš bolje reklame. Moja me stara s njom mackala od kad sam bila beba, kakva pavlovićeva krema za pelenski osip, NIVEA.. I da ne bude zabune, ona stara krema, ne ove nove izvedenice, tipa losioni , mlijeko za tijelo, suha koža, osjetljiva koža, niš od toga.....