Start sezone

Turistički radnici ljutiti zbog divljanja ugostiteljskih cijena

Turistički radnici ljutiti zbog divljanja ugostiteljskih cijena
15.06.2010.
u 08:07
Cjenovni ispadi podjednako ljute potencijalne goste i većinu turističkih radnika na Jadranu.
Pogledaj originalni članak

– Ma kakav je to sladoled bio za 21 kunu?!? – čudi se Odette Sapač, direktorica Turističke zajednice Rovinja, što sladoled koji duž obale stoji 13, 14 ili 15 kuna u Rovinju i Bolu na Braču stoji čak 21 kunu. – Rovinj se jest opredijelio za vrhunski turizam, a neki bi, čini se, htjeli i dodatno profitirati od te činjenice. Ali takve cijene neće opstati.

Večernjakov cjenometar, koji će jadranske cjenike pod povećalom imati cijelo ljeto, i to će zabilježiti. A već se sada pokazuje da cjenovni ispadi podjednako ljute potencijalne goste i većinu turističkih radnika na Jadranu. Direktor Turističke zajednice Bola Markito Marinković kaže da neki uporno pokušavaju u dva mjeseca zaraditi za cijelu godinu,

– Ali, to ne ide. Za turizam je najbolja reklama kvalitetna ponuda i realna cijena – poručuje Marinković.

Ni direktorica Turističke zajednice Dubrovnika Jelka Tepšić ne odobrava divljanje cijena.

– Ali Dubrovnik i nije najskuplji kod nas. U Dubrovniku svaki gost može naći i smještaj i restoran i kafić prema svome džepu. Ali logično je da su na Stradunu cijene više nego u pokrajnjim ulicama – kaže J. Tepšić.

Gosti Dubrovnika nisu zakinuti, kaže, ni popustima koje neki lokali daju Dubrovčanima. Ta se praksa zadržala samo zimi, no zimski turisti mogu dobiti karticu kojom ostvaruju popuste pa nisu u neravnopravnom položaju.

Sve više od toga bila bi diskriminacija i neturistička poruka našim gostima, ocjenjuje Dubravko Milin, zadarski ugostitelji i pročelnik tamošnje sekcije ugostitelja.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 109

KR
kreont
10:16 15.06.2010.

Kada nam nepovratno propadne turizam, prodamo otoke, onda će nam biti bolje. Tada ćemo nuditi smiještaj i za 2$ samo da neko dođe. Evo samo primjera smještaja, jedan prerađeni polustan zajednička kupaona i kuhinja. Nedostatak ikakve tehnike, makarska 8 mjesec 3 x 35Eura. E nedam im baš, rađe idem potrošiti kod slovenaca ili odoh u planine.

OB
-obrisani-
10:16 15.06.2010.

15.06.2010. u 09:56h umag je napisao/la: hebeš državu sloveniju čiju čast moraju psi spašavati , Atos en pozdrav iz hrvaške istre Nemoj tako ružno pisati o nama jer kada sledeči put stignem za Sol Coral ili Sol Garden Hotel ima da te izšamaram i naučim reda.. Jesi li ti taj tamnoputi i uprljani lik koji stalno sjedi kod marine u Umagu ?? javi mi adresu ili mobilni pa ču ti doneti neke sportsku opremu iz Slovenije kada sam kod vas dolje..trebalo bi to biti za 14 dana...

DH
dhl
10:08 15.06.2010.

Ne zaboravimo da Turistička Zajednica predstavlja sve one koji rade u turizmu nekog mjesta, pa prema tome neće ići protiv svojih, a gluhi su na savjete jer „oni znaju sve“. Prošle godine sam iznajmio jedan apartman u Bolu za prijatelje iz jedne zapadne zemlje. Vlasnik je ulazio u apartman dok gosti nisu bili u kući, a zadnji dan im je rekao da moraju izaći prije 10 u jutro. Sat nakon njihovog odlaska mi je došao tražiti da mu dodatno platim čišćenje apartmana, koji uopće nije bio prljav ali nije bio potpuno pospremljen jer su morali otići prije nego što su očekivali. Kad sam dva sata kasnije posjetio vlasnika da pitam za stvari koje su djeca zaboravila u apartmanu (suveniri i nešto odjeće) odgovor je bio da su to bacili u smeće (!) iako su znali da sam ja u susjednoj kući. E sad, kad sam otišao u turističku zajednicu Bol sa željom, ne da se žalim nego da komentiram slučaj i sugeriram da se neke stvari poboljšaju, otpratili su me riječima da su takva pravila (da se apartman napušta u 10 sati) – i da što ja to njima solim pamet kad oni „znaju da je tako u cijelom svijetu jer oni puno putuju i znaju puno o turizmu“. Istina je da to piše u pravilniku turističke zajednice, ali ti ljudi uopće ne shvaćaju da se ne radi o tome što piše u pravilniku nego da pravila trebaju biti takva da se prilagode gostu (u hotelima je normalno da se ne mora izaći prije 12h i gosti izvana podrazumijevaju da je to tako). A što se tiće ulaska vlasnika u aprtman dok nema gostiju i bacanja stvari koji su gosti zaboravili … „to nije njihova stvar“. Ako već ne žele ništa promijeniti, mogli su barem uzeti podatke o gostima i poslati im jedno ljubazno pismo isprike (to bar nije neki trošak, osim intelektualni) … ali to im ne pada na pamet. Antireklama koju su time napravili košta više nego bilo koja reklamna kampanja koju ministarstvo turizma plaća vani da bi reklamiralo Hrvatsku. Ja radim vani, u jednoj multinacionalnoj firmi, i svake godine nekoliko kolega iz Britanije, Francuske, Španjolske, Portugala … me pita za savjet kako organizirati ljetovanje u Hrvatskoj. Nakon iskustva u Bolu prošlog ljeta meni sada ne pada na pamet organizirati nikakav smještaj za prijatelje. Ove godine sam odbio tri familije. Jedna će ipak doći ali u organizaciji jedne turističke agencije, dvije su odlučile ići u Španjolsku. Druge dvije familije su analizirale situaciju i zaključile da je Turska „better value for money“.