želio je doći

Mladi Mađar pobijedio konkurenciju od 10 tisuća ljudi i osvojio odmor u Hrvatskoj

Foto: Instagram
Foto: Instagram
VL
Autor
Radmila Kovačevć
16.09.2019.
u 13:30
Benco Elo (23) pobijedio je u nagradnoj igri HTZ-a "Epic Week in Croatia", a uživat će u letu zmajem iznad Makarske rivijere, Biokovu, vožnji zip lineom u Omišu, letu balonom iznad Hrvatskog Zagorja, noćenju u svjetioniku i paraglidingu u Buzetu...
Pogledaj originalni članak

Pobjednik ovogodišnje nagrade igre Hrvatske turisitčke zajednice „Epic week in Croatia“,mađarski zaljubljenik u putovanja Bence Elo, trenutno uživa u našoj zemlji u svom putovanju iz snova. Mladić iz Mađarske, koji ima samo 23 godine, ali i Instagram profil posvećen putovanjima s gotovo 36.000 fanova, za svoj je idealni odmor u pobjedničkom videu opisao panoramski let zmajem iznad Makarske rivijere i posjet Biokovu, vožnju zip lineom u Omišu, let balonom iznad Hrvatskog Zagorja, posjet uvali Zavratnica, avanturu u Parku prirode Papuk, noćenje u svjetioniku i paragliding u Buzetu.

Kao najmaštovitiji sudionik igre „Epic week in Croatia“ od HTZ-a je dobio i dodatni dan boravka u našem glavnom gradu. Mladi Mađar putovanje je, inače, osvojio u konkurenciji 10.000 ljudi za svih kontinenta, koji su se odazvall ovoj akciji hrvatske nacionalne turističke organizacije.  

U Hrvatskoj turističkoj zajednici očekuju kako će boravak Bencea u hrvatskim destinacijama doprinijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije u Mađarskoj. Tijekom prvih osam mjeseci ove godine iz te je zemlje, inače, stiglo 568.000 gostiju, koji su ostvarili gotovo tri milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od četiri posto u dolascima i dva posto u noćenjima. Mađarsko tržište time ulazi u top deset zemalja, koje nam daju najveći broj turističkih noćenja.  
 

- Nakon dosadašnjih pobjednika koji su nam dolazili iz Italije, Poljske i Velike Britanije, izuzetno nam je drago što ovaj put imamo priliku ugostiti ljubitelja putovanja iz Mađarske koji će uživati u aktivnostima i doživljajima koje je sam odabrao. Hrvatska kao turistička destinacija ima vrlo atraktivnu cjelogodišnju ponudu te je pred Benceom nezaboravan tjedan pun avantura - poručuje direktor HTZ-a Kristjan Staničić  i dodaje kako je posljednja Epic Week kampanja ostvarila odlične promotivne rezultate s više od dva milijuna ostvarenih impresija.

Pogledajte što obući na razgovor za posao: 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.