Modna agencija “JAG models” iz New Yorka odlučila je napraviti iskorak u modnom svijetu i angažirajući modele ne pitajući za njihov konfekcijski broj.
Agenciju su osnovali Gary Dakin i Jaclyn Sarka, bivši Fordovi modeli, a među svojih 30 agencijskih nmodela, nalazi se i Jennie Runk koja je privukla veliku medijsku pažnju u “H&M” kampanji kupaćih kostima kada je smjelo pokazala svoje obline, piše Daily Mail.
- Nemam problema s terminom "extra veličina", ali imam problem sa prevladavajućim modnim standardima i negativnostima koje su povezane s tim. Za tu negativnost Dakin i Sarka se nadaju da će pomoću svoje agencije eliminarti, rekal je za New York post Jennie Runk.
Manekenka koja se modom bavi od 2011. godine ima 80 kilograma, no unatoč tome postiže uspjehe kao i njene mršavije kolegice.
Prema riječima Gary Dakin, postoji velika potražnja za krupnijim modelima na modnom tržištu,a to dokazuje i urednica američkog “Glamoura” Cindi Leive koja u svom časopisu promovira baš takve modele. Važno je da se u odabiru odjeće ne pravi razlika između k"jačih " žena i mršavica.
- Uske haljine i kratke suknje moraju se vidjeti i na damama sa oblinama, smatra Dakin.
Njena agencija predstavlja pokret za rušenje barijera u modi i promocijom krupnijih žena koje odgovaraju realnijom slici ženskog tijela.