Hrvatima nikada dosta trgovačkih centara. U centre idu u šoping, na druženje s prijateljima, oni su im omiljena odredišta za obiteljski izlet... O toj ljubavi prema šopingu najbolje svjedoči istraživanje Best Buy Awarda (svjetski slavno ime u neovisnu istraživanju tržišta) u kojem su upravo hrvatski kupci odabrali centar koji nudi najbolji omjer kvalitete i cijene.
Prema njihovu sudu (400 ispitanika iz cijele zemlje), to je zagrebački City Center One.
– Naša je snaga u optimalnu odnosu brendova i ponude, pristupačnoj lokaciji, ugodnu prostoru za boravak kupaca i isticanju centra kao odredišta koje nudi mnoga događanja – kaže Vlatka Svedružić iz City Centera One te dodaje:
Na listi i Westgate
– Prema postavljenim brojačima, u tjednu naš centar posjeti oko 150.000 posjetitelja. Usporedbom ukupnih prometa u centru koji su u 2009. dosegnuli 150 milijuna eura, prosječna kupnja tijekom 2009. bila je oko 150 kuna.
Iako se najveći hrvatski trgovački centar Westgate našao na zadnjem (11.) mjestu, ovo mu istraživanje ide u prilog jer mnogi centri nisu se uopće našli na popisu(poput King Crossa, Garden Malla, Importannea, Centra Kaptol...), a ističu kako im je broj posjetitelja porastao vikendom za 20 posto i za naklonost kupaca borit će se brojnim akcijama.
Kako to rade Švicarci
– Cilj je istraživanja Best Buy Awarda bio pomoći građanima u pronalaženju usluga i proizvoda koji nude najbolji omjer cijene i kvalitete. Sada, u recesiji, možemo reći da i hrvatski potrošači, koji su inače olako hvatali stvari sa polica, kupuju kao što to rade Švicarci pa gledaju i što o tome kažu neovisna istraživanja kao što je naše – smatra Mirjana Pelaić, direktorica Best Buy Award Hrvatska.