Plakati za kampanju modne tvrtke Diesel zabranjeni su u Velikoj Britaniji zbog nedoličnog i društveno neprihvatljivog ponašanja. Na plakatima uz slogane "Be stupid" (Budi glup) su žene koje pokazuju svoje intimne dijelove kameri ili fotoaparatu, ali se na plakatima ništa izravno ne vidi.
Na jednom je od plakata žena koja se popela na ljestve, podigla majicu te pokazuje grudi nadzornoj kameri. Na drugoj je manekenka odmaknula svoj donji dio bikinija i fotoaparatom snima svoje međunožje, dok je iza leđa vreba lav. Osim toga piše: "Pametni imaju mozak, ali glupi imaju muda. Budi glup".
Agencija Advertising Standard Authority zabranila je plakate jer promiču neprihvatljivo ponašanje i neznanje. Iz Diesela pak tvrde da su samo pokušali ženama dati nešto drukčiji, muževniji izgled i ponašanje te da na fotografijama nisu pokazani dijelovi tijela koji ne bi smjeli biti prikazani.
No u agenciji ASA smatraju da će plakati negativno utjecati na djecu koja će ih moći vidjeti te ih potaknuti na neprimjereno ponašanje.
U Velikoj Britaniji zabranjeni Dieselovi plakati
Gdje je danas Oliver Mlakar? Živi na selu, a radi i u 90. godini
Za sebe kaže kako nije klasičan penzioner jer nije 'zasjeo' uz televiziju i telenovele. Obavezno gleda Dnevnik i povremeno sportske prijenose, a projekte na kojima radi pomno bira.
Smrznute ptice padale su s neba, drveće je pucalo od mraza, a stotine tisuća ljudi je umrlo: Nitko ne zna zašto
Čak su i mediteranske luke poput Marseillea bile okovane ledom. Drveće je pucalo od mraza, a crkvena zvona su se lomila. Seljaci su pronalazili svoje kokoši smrznute na granama gdje su spavale
Hitnjaci se dirljivom porukom oprostili od kolegice Mirele: 'Mnogi danas žive zbog tebe'
Iako će biti teško nadomjestiti prazninu u srcima njezinih kolega, ostaje zahvalnost za svaki trenutak proveden s njom: "Zahvalni smo što smo bili dio tvog života, a tebi Mirela hvala što si bila dio nas!"
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.
Wooow.. od kad su u Britaniji djeca uzorna... Ovaj plakat je \"Ježeva kućica\" prema njihovom manifestu hehe