Noviteti na tržištu

Započnite dan svježim voćem

Foto: Luka Capar/VLM
Započnite dan svježim voćem
28.01.2010.
u 11:51
Osim što su uveli dostavu voća kao novitet na hrvatsko tržište, iz tvrtke Dobar dan poručuju kako voće koje dostavljaju nije samo oprano nego je i očišćeno ozonom.
Pogledaj originalni članak

Kao i u svijetu tako i kod nas voće postaje sve važniji sastojak u svakodnevnoj prehrani, a stručnjaci sve više preporučuju voće kao najbolji prvi obrok. No, voće nam nije u svakom trenutku nadohvat ruke, pogotovo kad smo na radnom mjestu.

Tom je problemu doskočila Željka Hrabar, koja svojim projektom "Dobar dan" omogućava svima koji rade, a željeli bi se zdravo hraniti, dostavu voća u urede, ali i u kuće, stanove, bolnice.

- Svojom smo idejom odlučili vašem radnom danu dati novu dimenziju - kaže Željka, dodajući kako košara voća može biti i idealan poslovni dar, a voće je idealno i za međuobroke, osvježenje nakon sastanaka i radnih zadataka.

Čišćenje ozonom

Osim što su uveli dostavu voća kao novitet na hrvatsko tržište, iz tvrtke Dobar dan poručuju kako voće koje dostavljaju nije samo oprano nego je i je očišćeno ozonom, što je najsuvremenija poznata metoda kojom se odstranjuje 99 posto pesticida.

Voće u svakom trenutku

Voće je u svakom trenutku dostupno na internetskoj stranici www.dobar-dan.hr , gdje ćete se upoznati i s filozofijom poslovanja ovog noviteta u Hrvatskoj. Voće, kažu, nosi poruku koju je teško izreći riječima. Ono je manje od pravog obroka, a pruža više od najekskluzivnijeg ručka. Svakodnevno konzumiranje tek nekoliko komadića različitog voća organizmu pomaže dobro nositi dan. Danas želimo i sve brže učimo prenositi svježinu prirode na sebe i svoju okolinu. I suvremena poslovna kultura teži sve jednostavnijim i iskrenijim gestama, poručuju iz tvrtke.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DE
demokršćanin
22:35 28.01.2010.

OPET JEDNA REKLAMA ! Voće je zaista zdravo.Ovakva ponuda u članku reklamirane tvrtke dostupna je samo onima koji imaju sa čime platiti.Zar voće nije zdravo i onom silnom nezaposlenom mnoštvu koji nema niti za kruh i mlijeko i koji ne može djeci priuštiti niti najosnovnije.

FI
Fieldhockey
22:12 03.02.2010.

Zakon o elektroničkim medijima: Članak 18. (1) U oglašavanju i teletrgovini nije dopušteno koristiti tehnike djelovanja na podsvijest. (2) Nije dopušteno prikriveno i prijevarno oglašavanje i teletrgovina. Za ovakvo oglašavanje i teletrgovinu odgovaraju naručitelj i nakladnik. (3) Prijevarno oglašavanje je svako oglašavanje koje na bilo koji način zavarava ili vjerojatno zavarava osobe kojima je upućeno ili koje su ga primile, a po osnovi svoje prijevarne prirode može utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje ili koje, iz navedenih razloga, povrijeđuje ili vjerojatno povrijeđuje konkurenciju. (4) Prikriveno oglašavanje je predstavljanje riječima ili slikom robe, usluga, imena, zaštitnog znaka ili djelatnosti proiz vođača robe ili usluga u programskim sadržajima, kada je takvo predstavljanje namijenjeno oglašavanju, a može zavesti javnost u pogledu njihove prirode. (5) U slučaju prikrivenog i prijevarnog oglašavanja predmnijeva se da je ono učinjeno s namjerom, ako je učinjeno uz novčanu ili drugu naknadu.