Životopisi ukrašeni raznim bojama za privlačenje pažnje, izvrstan poslovni outfit, osmijeh od "milijun dolara"...
To su tek neki od načina na koje mnogi tražitelji novih poslovnih prilika pokušavaju impresionirati buduće poslodavce i pronaći svoje mjesto pod suncem na tržištu rada.
Tradicionalno ili kreativno
Ako ste "klasičar", onda ćete najvjerojatnije birati tradicijski pristup. Ipak, naš je savjet da ponudite nešto novo. Svoj životopis postavite na blog, na društvene mreže. Pošaljite ga uz prijavu na neko radno mjesto kao videosnimku. Možda ćete samo odmahnuti rukom i reći: "Ne da mi se zezati s tim kompliciranim stvarima", ali imajte na umu da malo truda danas može značiti odlično radno mjesto sutra. Mislite da se zaista ne isplati uložiti malo vremena u svoju budućnost?
Proaktivno
Poznata vam je scena u kojoj sjedite satima pred računalom i pretražujete portale s nadom da ćete naići na neki natječaj na koji biste se konačno mogli prijaviti? Umjesto toga, možete uzeti životopis u ruku i krenuti direktno u tvrtke u kojima biste voljeli raditi. Uzmite stvar u svoje ruke i "dobro se prodajte". Poslodavci cijene radnike koji se ne boje izboriti za ono što smatraju vrijednim. Proaktivni radnici su traženi, a u samom startu imat ćete "nekoliko sekundi prednosti" u očima poslodavca.
Ne odbijajte rekrutere
Rekruteri ili "lovci" na nove djelatnike posebno su popularni posljednjih godina, a mnogi će, najčešće zbog neznanja, u startu odbiti bilo kakvu njihovu ponudu. Registrirajte se na portale za ponudu poslova, prijavite se na newslettere i pratite ponude. Možete i sami kontaktirati nekog "lovca" i pitati ga ima li u ponudi neku poziciju za koju biste vi mogli biti savršen kandidat.
>>Radite prekovremeno? Nakon ovoga vjerojatno više nećete
Želite ipresionirati poslodavca? Naučite neki k.... raditi!!!