eh, da...

Ako imate ovakvu frizuru i odjeću bit ćete uspješniji u prodaji

Foto: PR FOTO
Poslovni make up
Foto: PR FOTO
Poslovni make up
08.11.2017.
u 10:07
Svaka žena kao dio osobne kulture trebala poznavati osnove make upa za samostalno nanošenje dnevnog look-a, dok bi za posebne prigode bilo preporučljivo angažirati profesionalne vizažiste.
Pogledaj originalni članak

Obući poslovno odijelo, oprati kosu i počešljati je, staviti ruž na usne koji se prvi nađe pri ruci - tek je površna slika poslovne žene spremne i svojim izgledom i stilom ostavi dojam. Odličan poslovni stil, posebice make up nosi i te kako važnu poruku na koju 
niti jedna poduzetnica ne smije zaboravljati. A posebice ne smije ga podcjenjivati. 

Koliko god da ulažete napora u izgradnju svoje poslovne karijere, jednako je važno njegovati i kvalitetan poslovni stil odijevanja te make up-a. Toga je posebice svjesna poslovna make up stilistica Amadea Krajnović, Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra i vlasnica branda Red Lips. Danas je jedna od poznatijih hrvatskih make up profesionalaca, kroz čije iskusne ruke je prošlo stotine mladih djevojaka i žena koje žele postati vizažistice, ali i poslovnih žena voljnih naučiti kako nanositi i kvalitetno koristiti šminku.

- S obzirom da nas nitko do sada nije podučio tehnikama šminkanja, a to znanje nismo dobili ni u našem formalnom obrazovanju, sada se svaka žena šminka onako kako to najbolje zna. A u današnjoj velikoj ponudi beauty proizvoda i on-line tutoriala, zaista je teško prepoznati ono što je pravilno, pa se žene prateći sve to iz neznanja u svemu tome vrlo lako izgube. U poslovnom dress codu uglavnom prevladavaju crna, tamnoplava i siva boja, pa bi make up trebao biti usklađen s bojama odjeće kao i s osobnošću osobe koja ga nosi. Svakako je najprihvatljiviji look "no make up" koji uvijek daje dozu elegancije i sofisticiranosti i nosiv je u svakoj poslovnoj prilici - ističe Amadea Krajnović, vlasnica branda Red Lips i stručnjakinja za poslovni stil i make up.

Svaka žena kao dio osobne kulture trebala poznavati osnove make upa za samostalno nanošenje dnevnog look-a, dok bi za posebne prigode bilo preporučljivo angažirati profesionalne vizažiste. Svaka je poduzetnica ogledalo svog poduzetničkog projekta, posebice jer ona sama svojom osobnošću stoji iza njega. Još kada je i poslovni stil besprijekoran, rezultati koje očekujemo mogu biti više nego povoljni za nas, upozorava stručnjakinja za poslovni make up. 

- Prije odlaska na profesionalno šminkanje i pri odabiru vizažista/ice svakako treba obratiti pozornost na edukaciju, iskustvo i stručnost osobe koja šminka, kao i da li način i stil šminkanja odabranog vizažista/ice odgovara željama i očekivanjima osobe
koja se šminka. Svaki vizažist/ica ima svoj stil i način šminkanja, pa ukoliko osoba nije napravila dobar odabir, može se dogoditi da ne bude zadovoljna učinjenim. Svaka žena trebala bi odabrati onaj make up look s kojim se dobro osjeća, neovisno o trendovima na modnoj sceni. U tome im možemo pomoći mi svojim profesionalnim savjetima kao i da zajednički pronađemo odgovarajući look koji je u skladu s kompletnom osbnošću klijentice,a pri tome poštujući pravila struke, poručuje Amadea Krajnović. 

Nedavno provedeno istraživanje o povezanosti poslovnog stila i učinkovite prodaje, pokazalo je da puno lakše prodaju ostvaruju osobe koje su uređene, uz poslovnu odgovarajuću odjeću, njegovanu i urednu kosu, decentnog ali primjetnog make up-a
čiji cjelokupni dojam daje posebnu dozu poslovne ozbiljnosti i odgovornosti. Prodaja kod tako stiliziranih prodavača rasla je i do 30 posto više u odnosu na prodavače koji  nisu pridavali značaja kako su obučeni, našminkani te kakvu frizuru imaju. Dakle i iz 
nešto tako beznačajno za poslovni učinak, čini se jasnim da bez kvalitetnog poslovnog odjevanja i make up-a - ne možemo istinski daleko dogurati. Stoga svakao treba paziti na brojne greške koje se i najboljima, zbog amaterizma u ovom području, potkradaju.

- Najčešće "greške" koje se događaju u primjeni make up-a su neodgovarajuća boja pudera, nanošenje prevelikih količina šminke na lice i šminka koja nije prilagođena dobi i osobnosti same osobe, a i samoj djelatnosti koju osoba obavlja. No, s obzirom da žene nisu nikada prolazile nikakve edukacije o tome, ne bih to nazvala greškama, jer žene ne znaju drugačije i bolje od toga, tvrdi Krajnović. 

Brand Red Lips svojim klijenticama u jednosatnim besplatnim konsultacijama, a na temelju želja klijentica za novim saznanjima o njezi kože, odabiru pudera, tehnikama šminkanja prilagođenim osobno njima, nude mogućnost upisa individualnih odgovarajućih edukacija za osobne i profesionalne potrebe, kao i mogućnost odlaska u zajedničku kupovinu u vidu osobnog asistenta pri nabavci.

- Mogu najaviti da uskoro uvodimo i jednu novu edukaciju, odnosno savjetovanje prema bojama i utvrđivanje odgovarajućih nijansi prema "originalnoj boji kose i tena" kako za odijevanje, tako i za make up. Kao autor i predavač svih edukacijskih programa za osobne i profesionalne potrebe, trenutno mogu preporučiti i vrlo aktualan program business make up-a pod nazivom "Ljepota iznutra za uspjeh izvana" namijenjen svima onima koji rade s klijentima, a žele ostaviti profesionalni dojam. U četverosatnoj radionici klijenti se upoznaju s teorijskim i praktičnim dijelom poslovnog make up-a, kao i svim ostalim elementima koji su međusobno povezani, a
u cjelini čine jedan dobar poslovni look. Znamo da odijelo ne čini čovjeka, ali svojim odijevanjem, make up-om, određenim ponašanjem šaljemo poruku kojom predstavljamo sebe i djelatnost koju obavljamo.

Za "prvi dojam" nemamo drugu priliku, pa je zato ulaganje u edukaciju investicija u budućnost. I kao što je rekao Bendžamin Frenklin "Investicija u znanje plaća najbolje kamate", poručuje vlasnica branda Red Lips.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.