PROMO

Bruce Willis je lice brenda HELL ENERGY

Foto: Promo
Bruce Willis je lice brenda HELL ENERGY
Foto: Promo
Bruce Willis je lice brenda HELL ENERGY
Foto: Promo
Bruce Willis je lice brenda HELL ENERGY
Foto: Promo
Bruce Willis je lice brenda HELL ENERGY
03.04.2018.
u 13:48
Kad kažemo „Bruce Willis”, svi znamo o kome se radi. Jedna od najvećih svjetskih akcijskih zvijezda postala je lice popularnog energetskog pića HELL ENERGY.
Pogledaj originalni članak

Jedna od najvećih američkih glumačkih zvijezda, Bruce Willis, potpisao je ugovor s brendom energetskih pića HELL ENERGY. TV oglas u kojoj je glavno lice Bruce Willis doživio je svoju premijeru u ponedjeljak, 2. travnja u mnogim zemljama diljem svijeta.

HELL ENERGY dosegnuo je novi ključni trenutak i postao prvi mađarski brend koji ima ugovor o oglašavanju s holivudskom zvijezdom A-liste, Bruce Willisom. Suradnja nije samo jedinstvena za HELL ENERGY već je presedan na nacionalnoj razini s obzirom da ni jedna mađarska kompanija još nije surađivala s tako planetarno popularnom i aktivnom holivudskom zvijezdom.

Foto: Promo
Bruce Willis je lice brenda HELL ENERGY

HELL ENERGY predstavlja dinamičnu energiju, snagu i kvalitetu i trebali smo nekoga tko će utjeloviti ove vrijednosti. Kad smo počeli planirati ovaj projekt, razmišljali smo o nekoliko različitih imena i na kraju smo odabrali Bruce Willisa. Poznat je diljem svijeta i njegovo ime je garancija za vrhunsku kvalitetu.”, izjavio je Péter Pantl, the direktor marketinga za HELL ENERGY. „Kampanja s poznatom osobom kao njenim glavnim elementom aktivirana je istovremno u gotovo 50 zemalja koristeći današnje mogućnosti kao što su 360 komunikacija, posebice na društvenim mrežama. Uz to, moguće je vidjeti lice Bruce Willisa i na plakatima u prodajnim mjestima.”, dodao je Pantl.

Ideja za reklamu temeljena je na našim „in-house” idejama koje su smjestile brend i glavnu zvijezdu u centar pozornosti ostavljajući u prošlosti klasične stereotipe vezane za energetska pića kao što su snažni automobili, brzina ili ljudi koji se zabavljaju. Nakon inicijalne ideje, uslijedila su mnoga konzultiranja i pripreme što je konačno rezultiralo i snimanjem reklame u New Yorku početkom 2018.

Pogledajte na vecernji.hr