Kao i svi pobjednici, visoko je dignuo nos i mladi Mario Vijačkić, modni pobjednik hrvatskoga dijela Chevroletova natječaja "Mladi! Kreativni! Chevrolet!".
Sinoć je, naime, u Zagrebu završio ovogodišnji izbor najbolje dizajnirane odore za hostese na Chevroletovoj proslavi 100. rođendana. Pred stručnim je žirijem defiliralo devet modela jedanaest autora, redom studenata modnog dizajna Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu. Svi su oni uvažili Chevroletov povijesni trenutak: ne slavi se često 100. rođendan. Zato se i Mario vratio u modne '50. kad su, kako je objasnio žiriju, "žene bile sretnije i zadovoljnije, pa su i na suptilniji način znale vladati sobom"! Svoju je hostesu odjenuo u trokutasto krojenu krem haljinu s crnim elementima, opskrbljenu i logom Chevroleta.
– Inspirirao me sam osnivač Chevroleta – kaže drugonagrađeni Aleksandar Žarevac. Njegov je silno dopadljiv i duhovit model umalo odnio prvu nagradu. Hostesu je opremio prugastim crno-bijelim odijelom golih leđa i s bermudama, dopunjenim kožnom pilotskom kapom i naočalama.
Treću je nacionalnu nagradu pokupila Matilda Sporiš. I ona je razmišljala o Chevroletovim počecima. Uhvatila se razdoblja nakon 1911. kad je Coco Chanel naznačila prekretnicu u ženskom odijevanju. Zato njezin model nosi elegantne duge crne hlače dopunjene mekom, uzanom drap majicom koja na ramenima nosi logo automarke od našivenih tankih zlatnih vrpci.
Njih će troje, zajedno s Martinom Krznarić, hrvatskom pobjednicom u kategoriji fotografije, i najboljima u videu Nevenom Petrovićem i Gašperom Milkovičem-Biloslavom, pred europski žiri koji će zasjedati u srpnju.
No pobjednički ćemo spektakl čekati do jeseni!
ne razumim zašto je trebala sex revolucija -- izjednačavanje prava među spolovim i sve druge peripetije ako su žene bile zadovoljnije u 1950-tim nego -u 80-90-ti ko bi vas razumio ---