Kulinarski show MasterChef u konkurenciji je za Večernjakovu ružu u kategoriji TV emisije godine. Popularni natjecateljski show vratio se nakon nekoliko godina pauze, a gledatelje su, osim kandidata, posebno zaintrigirali novi članovi žirija. Emisiju je emitirala Nova TV, a o značenju nominacije, gledanosti i novoj sezoni razgovarali smo s direktoricom produkcije Sanjom Tucman.
Jeste li se nadali nominaciji za TV emisiju godine?
Uvijek nas razvesele nominacije za medijske nagrade za sve naše emisije i lica. Lijepo je kad dobijete priznanje za svoj rad. Stvaramo uvijek sa srcem i veliki trud i rad uložen je u MasterChef koji je opravdao naša očekivanja te smo u planovima i za novu sezonu.
Kako ste reagirali kada ste saznali da ste nominirani?
Vijest o nominaciji odmah se proširila televizijom, među kandidatima i žirijem te cijelom produkcijom i u iščekivanju smo svečane dodjele.
Nominirani su i Doba uskoka, Potjera, Potraga i RTL Direkt, koga smatrate najvećim konkurentom u kategoriji?
Što se tiče konkurencije, ona je uvijek poticajna, no vjerujemo da će se glasači odlučiti za naš MasterChef, jedan od najuspješnijih zabavnih TV formata u Hrvatskoj i svijetu, emisiju koja je vratila zabavu i smijeh u TV kuhinju.
Emisija je bila najgledanija u svom slotu prikazivanja, gledatelji su prateći je proživljavali sve emocije kandidata, učili o kulinarskih tehnikama i gastronomiji, svjedočili međuljudskim odnosima i natjecateljskom duhu, ali prije svega se sjajno zabavili tijekom 60 epizoda.
Istaknuli ste da je MasterChef bio najgledaniji u svojoj konkurenciji, u svom terminu prikazivanja, što mislite čemu to možete zahvaliti? Koliki dio toga nose kandidati, a koliko žiri?
Uspjeh svake emisije donosi vizija o tome što želite prenijeti gledateljima, poznavanje publike te, naravno, produkcijski i kreativni tim koji stoji iza projekta. Emisiju je stvarao vrhunski produkcijski tim, a kroz svaku emisiju vodio nas je profesionalno i žiri, chefovi koji su donijeli jednu novu energiju te sjajno obavili svoj dio posla. Kandidati su, naravno, važna karika ovog projekta, oni su pokazali emociju, kreativnost, talent i svoju osobnost ispred naših kamera, napredovali su kroz show u svojim vještinama i čast nam je bila biti dio tog procesa u kojem oni rastu i napreduju za kuharskim jedinicama.
Rano je još govoriti o detaljima nove sezone, no u ovom trenutku možemo reći da smo jako zadovoljni odazivom na otvoreni poziv na prijave. MasterChef je očigledno mnoge potaknuo da razvijaju svoj talent i kreativnost u kuhinji, a to su spremni pokazati i u najpopularnijem natjecateljskom zabavnom showu u Hrvatskoj.
Kako izgleda snimanje MasterChefa?
MasterChef je specifičan format, snimili smo i emitirali smo ukupno 60 epizoda te su snimanja trajala gotovo svakodnevno tijekom četiri mjeseca. Snimali smo uglavnom u Zagrebu, u MasterChef vili i studiju u kojem je bila izgrađena velika MasterChef kuhinja, ali i na raznim lokacijama poput Medvedgrada, Vatrogasne postrojbe Zagreb, Sv. Martina na Muri, Splita i drugdje.
Ako epidemiološka situacija dopusti, hoćete li doći na dodjelu i koga ćete povesti?
Bilo bi zaista lijepo da se Ruža i za MasterChef nađe u našoj kolekciji dosadašnjih nagrada u kategoriji TV emisija godine, a po nju bih na svečanu dodjelu rado došla u društvu urednica MasterChefa Marije Jurišić i Marije Bulat, kreativne producentice Gordane Čorapine Kojundžić te našeg žirija koji nas je vodio kroz cijelu sezonu i dao poseban pečat ovoj sezoni – Stjepan Vukadin, Melkior Bašić i Damir Tomljanović.
VIDEO Pogledajte tko je nominiran za Večernjakovu ružu u kategoriji TV emisija godine!
bilo bi lijepo kad se mediji nebi financirali iz državnog proračuna nego zarađivali od vlastitog rada