Povratak na posao nakon opuštajućeg odmora može biti prilično izazovan. Potpuno je normalno imati osjećaj 'bluesa' nakon godišnjeg odmora i potrebno vam je razdoblje prilagodbe. Četiri uspješne poslovne žene, iz različitih sfera djelovanja podijelile su svoja iskustva o tome kako se prilagođavaju povratku na posao i što im život čini lakšim.
Najuspješnijoj influencerici Elli Dvornik, dizajnerici Kristini Burji, poduzetnicama Arijani Barić i Zrinki Bubanović svakodnevicu olakšava prednost inovativnih koncepata koje su prigrlile, poput walk in frizerskog salona te pojednostavljenog koncepta održivog odijevanja. Evo i zašto.
"Nakon kratkog godišnjeg odmora i nagomilanih obveza koje su me dočekale, nova boja kose za mene je odličan start nove sezone. Otkako sam prije par godina otkrila walk in koncept Viklera i Ruža, sve se promijenilo. Njihovi stručnjaci pomažu mi da bez napora prijeđem iz ležernog u profesionalni look, olakšavajući mi odlazak na snimanja bez stresa. Uvijek imaju i super inovativna rješenja. Nakon ljeta kosa mi je bila isušena od soli i sunca, a NanoShot tretman mi je revitalizirao kosu i vratio sjaj, dok sam volumen dobila zahvaljujući ekstenzijama. '–ispričala je Ella Dvornik, influencerica, ali prije svega poduzetnica koja razvija brojne marketinške koncepte za svoje klijente. O njezinim promjenama boje kose često se raspravlja, a publika sa zanimanjem čeka novi look. I Ella ih neće razočarati ni ovaj put- postala je plavuša!
'Koncept #BackToWork #FreshStart potpuno je u skladu s posvećenosti salona osnaživanju žena i olakšavanju svakodnevice koja mnogima nije jednostavna. Ne samo da slavimo postignuća svih naših klijentica, već ih inspiriramo da prigrle brigu o sebi na što jednostavniji način i ojačaju samopouzdanje, a dobru frizuru koju možete dobiti odmah, kada vama odgovara, bez naručivanja, to je ono što ženi treba. Ali, za sve nas koje paralelno radimo više stvari, potrebna su i brza modna rješenja. – poručila je Arijana Barić poduzetnica i vlasnica walk in salona Vikler i ruž. A upravo ta rješenja nudi Modifie kolekcija Krie Designa.
Ovaj koncept nudi bezbroj stilskih kombinacija, pokazujući kako nekoliko ključnih komada može transformirati vaš izgled tijekom dinamičnog dana ispunjenog raznim obvezama i prigodama. Na ovom snimanju #BackToWork Ella, Arijana, Zrinka i ja kombiniramo komade iz popularne Modifie Krie kolekcije, koja osim što je izrađena od eko certificirane tkanine, koncipirana je na način da suknju i top možemo nositi zajedno poput haljine ili odvojeno u bilo kojem drugom stajlingu. Ovaj put odlučile smo kombinirati uz trendi kožne komade koji će biti 'must have' ove jeseni. A to i jest poanta ovog koncepta, da uz ključne komade ujutro ne morate puno razmišljati o kombinacijama odjeće jer ono što ste odjenuli za jutarnji sastanak lako se transformira nakon radnog vremena, uz nekoliko dodataka, u večernju kombinaciju.'- poručuje Kristina Burja koja redovito koristi usluge walk in salona zbog čestih snimanja i sastanaka te potrebe da joj kosa uvijek izgleda savršeno.
VEZANI ČLANCI
'Meni je kao poduzetnici i majci jako važna ta funkcionalnost, a vrijeme koje trošim na spremanje je od presudne važnosti. Walk in koncept štedi dragocjeno vrijeme, a Modifie kolekcija osigurava mi da sam uvijek besprijekorno odjevena. To je odjeća koja se bez napora kombinira i slaže te mi omogućuje da se usredotočim na ono što je doista važno u toku dana.'- naglasila je poduzetnica Zrinka Bubanović.
'Osim toga što je Zrinka rekla, ova odjeća pojačava i osjećaj sigurnosti, pogotovo ovi kožni statement komadi. To nije samo 'odjeća', to je oružje za uspjeh koji bi svaka poslovna žena trebala imati u svom arsenalu. Još sam ponovo i plavuša- tako da je sve skupa ubojita kombinacija za jesen.' Dodala je Ella u svom stilu.
Ove ženske priče najbolje ilustriraju koliko je ženama važna jednostavnost usluge kada je u pitanju izgled, a walk in salon postao je drago mjesto susreta ovih poslovnih žena, pojednostavljujući njihov povratak na posao i svakodnevicu te jačanju ženske energije koja ih spaja.
#BackToWork više je od samog marketinškog koncepta o kojem svi pričaju ovih dana i pripremaju razne pogodnosti, to je poziv da prihvatite novi početak sa stilom i samopouzdanjem.
VIDEO Melkior o tipovima gostiju: 'Uzeo si mi novce jedanput i više me nikad nežeš vidjeti'
koga briga za propalu posvudušu? Još nam samo fali njena mater koja živi na račun svekra i muža a prstom u životu mrdnula nije