EMINA KUŠAN

Kreatorica kostima otkrila nam je kako nastaju njeni radovi: 'Za jednu haljinu trebali su nam metri materijala'

Foto: Nova TV
Emina Kušan
Foto: Nova TV
Emina Kušan
Foto: Nova TV
Emina Kušan
Foto: Nova TV
Emina Kušan
Foto: Nova TV
Foto: Nova TV
Foto: Nova TV
Foto: Nova TV
Foto: Nova TV
Foto: Nova TV
Foto: Nova TV
Foto: Nova TV
02.05.2022.
u 07:00
- Obično su “najmanji” kostimi najzahtjevniji i za njih ponekad treba doći i više puta na kostimsku probu. Općenito je plesni kostim zahtjevan pa ne mogu baš izdvojiti nijedan posebno. A što se tiče potrošnje materijala najviše materijala je potrošeno na haljinu Valentine Walme kad smo imali emisiju na temu vremeplov gdje su otišli metri i metri materijala u suknju - rekla je Emina Kušan
Pogledaj originalni članak

Energični, zavodljivi, romantični, takvi su plesovi koje natjecatelji showa "Ples sa zvijezdama" moraju savladati iz emisije u emisiju, a u skladu sa plesnim stilom moraju biti i njihovi kostimi kako bi taj scenski dojam bio potpun. Kreatorica svih tih kostima o kojima se danima nakon emisije priča i divi je Emina Kušan koja sa svojim timom marljivo radi kako bi kostimi natjecatelja i mentora bili u skladu s njihovim plesnim koracima na pozornici. Emina nam kaže kako nije brojala broj kostima koji je iz njezine radionice izašao u ovoj sezoni, ali vjeruje kako će do kraja sezone to biti oko 500-ak kostima.

Emina nam je opisala od čega prvo kreće kada sazna koji ples natjecatelje čeka u sljedećoj emisiji i opisala nam je kako izgleda taj proces od ideje do realizacije

- Svaka plesna točka ima svoj koncept, imamo i tematske emisije i u sve to se mora uklopit i kostim. Sve koncepte točka osmišljava urednica Valentina Klasić s Igorom Barbarićem. Nakon razgovora s njima ja krećem u osmišljavanje kostima i u potragu za materijalima. Nakon toga odlazim u krojačnicu gdje sa Silvijom Jug, s kojom surađujem na svim velikim projektima, dogovaram krojeve. - otkriva Emina. Neki kostimi zahtijevaju više vremena i materijala, a Emina izdvaja i na koji kostim je ove sezone otišlo najviše materijala.

- Obično su “najmanji” kostimi najzahtjevniji i za njih ponekad treba doći i više puta na kostimsku probu. Općenito je plesni kostim zahtjevan pa ne mogu baš izdvojiti nijedan posebno. A što se tiče potrošnje materijala najviše materijala je potrošeno na haljinu Valentine Walme kad smo imali emisiju na temu vremeplov gdje su otišli metri i metri materijala u suknju. - priča nam.
U prošloj sezoni znalo se dogoditi da tijekom nastupa netko od natjecatelja ima poteškoća sa skidanjem dijela kostima i slično, a je li i ove sezone bilo stresnih i nepredviđenih situacija?

- Da, to nam se dogodilo u prvoj emisiji prošle sezone, mada je na svim probama sve funkcioniralo, ali to su čari prijenosa uživo i svi moramo biti spremni da može doći do takvih situacija koliko god mi bili spremni. Ove sezone, da pokucam o drvo (hahaha…) još nismo imali takvo iskustvo, ali imamo još do kraja, pa nam držite fige. - kroz smijeh će kostimografkinja.

Za ovako maštovite kreacije važnu ulogu igraju i materijali, a Emina nam je ispričala gdje sve uspijeva naći tkaninu za kostime natjecatelja.

- Nešto materijala sam naručili izvana ali većinu nabavljamo u Zagrebu. Dosta je teško bilo naći odgovarajuće materijale i prije pandemije jer mi nemamo specijalizirane dućane za plesne stvari, a sada je još malo teze. Baš u nekim situacijama morate biti čarobnjak, a kad naletite na nešto što je dobro za ples i ako čak tog trenutka taj materijal ni ne odgovara, ja ga kupim, jer uvijek idem po sistemu - iskoristit ćemo, to je dobar komad. I kad radim druge projekte razmišljam na taj način tako da se tu već i skupila mala škrinjica s “blagom”. - objašnjava nam Emina i otkriva tko je još u njezinim kreativnom timu: - U mom timu rade još četiri cure s kojima surađujem i na ostalim projektima. Kristina Grbavac, Ozana Gabriel, Valentina Svetac, Katarina Pohl. Svi kostimi se šivaju kod Silvije Jug koja ispunjava sve moje želje i s kojom imam divnu suradnju već godinama.

Emina je radila i na brojnim kazališne predstavama, a koliko se takvi projekti razlikuju od Plesa sa zvijezdama, Emina nam odgovara:  -U kazalištima imate određeno vrijeme u kojem se sprema predstava, ja sam uglavnom radila plesne ili baletne predstave. Tu vi razgovarate s koreografom ili redateljem gdje vam on govori koje su njegove želje, pa tražite materijale, radite skice, odlazite na probe u krojačnice, ajmo reci da je proces duži, mada vremena nikad dosta. Volim reći da me kazalište naučilo temeljitosti, a televizija brzini.

U "Plesu sa zvijezdama" vidjeli smo i raskošne haljine s puno materijala, ali i one koje materijalom oskudijevaju, nama djeluje da za raskošnije kostime i haljine treba više vremena, a stučnjakinja nam govori kako to izgleda u praksi.

- Zavisi što podrazumijevajte pod raskošnim, ali meni je svakako oskudniji kostim zahtjevniji. Jer u jako “malo” materijala se morate izrazit i dati neki karakter i mora ga se jako dobro izvesti. - veli Emina. Za kraj smo ju zamolili da nam otkrije s kim od natjecatelja joj je ove godine posebno gušt raditi i na koju kreaciju je dosad najponosnija?

- Moram reći da su nam kandidati svi divni, s određenim plesačima/mentorima surađujem već duže vrijeme i imaju povjerenja, a i sa zvijezdama je slično. Jako je dobra atmosfera i dobro se zabavljamo. Ima dosta kostima koji su bili jako scenični i s kojima sam bila zadovoljna, ali mi je još puno draže kad natjecatelji znaju taj kostim iznjeti, jer to je ono sto kostimu daje dušu - veli.

VIDEO: Stvari i dokumenti Marijane Seifert iz Big Brothera pronađeni su kod zagrebačkog Mosta mladosti 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.