Sa samo 21 godinu reality zvijezda i poduzetnica Kylie Jenner (23) proglašena je najmlađom milijarderkom ikada koja je sama zaradila svoje bogatstvo, a čini se kako takve ambicije prenosi i na kći Stormi (3). Kako bi proslavila, ali i izreklamirala lansiranje potpuno nove, veganske kozmetike 15. srpnja Kylie je na 48 sati pustila filmsku ekipu u svoj svijet. To je uključivalo, naravno, uglavnom samo odlazak s njom na posao u tvrtku Kylie Cosmetics.
Tijekom dvodnevnog snimanja Kylie, majka Kris Jenner, ali i poneki zaposlenici dali su intervjue. U svojim intervjuima opisivali su rast i globalnu ekspanziju tvrtke, a Kylie i Kris su se prisjetile kako je 17-godišnja Kylie došla na ideju prodaje svojih setova za usne koji su uključivali tekući ruž za usne s pripadajućom olovkom. Kratkometražni film sniman je u više dijelova, a upravo je u drugom dijelu nešto bizarno potpuno raspametilo njezine obožavatelje. Naime, tijekom govora o svojoj trogodišnjoj kćeri Stormi i opisivanja ljubavi prema njoj te kako se malena Stormi svakodnevno igra u tvrtki dok je majka na pustim višesatnim sastancima, Kylie je bacila bombu - Stormi uskoro lansira vlastiti brend. I iako, naravno, zvuči potpuno suludo i mnogi bi pomislili kako se Kylie samo ambiciozno šali na račun kćerke, čini se kako ništa od toga nije šala.
"Zapravo, Stormi uskoro lansira vlastiti tajnoviti brend, na tome već dugo radimo, ali čini se da je sada vrijeme za to", kazala je Kylie dok joj je tim radio frizuru. Stormi navodno svakodnevno odlazi u svoj vlastiti ured i radi s timom na brendiranju svoje linije. A ostaje nam za vidjeti kako uopće trogodišnjakinja donosi važne marketinške odluke od kojih će financijske koristi imati uglavnom majka, tvrtka, ali i cijela obitelj. Logično, trogodišnjakinja ne može sama otvoriti tvrtku te za takvo nešto u Americi mora imati najmanje 18 pa će to za nju učiniti majka.
"Vjerojatno ćemo jednog dana svi raditi za Stormi", komentirala je glavna komercijalna direktorica tvrtke Megan Mildrew. Ovo nije prvi put da Kylie koristi vlastitu kći u komercijalne svrhe. Prošle godine lansirala je "Stormi kolekciju" koja je uključivala mini paletu sjenila za oči, sjajila za usne, setove za usne i rumenilo, a cijela kolekcija prodavala se za gotovo 800 kuna. Kylie Cosmetics tvrtka osnovana je 2015. godine, a isprve je nosila naziv Lip Kit by Kylie zbog tradicionalnih setova za usne koje je prvo prodavala u tri boje. Tvrtka trenutno ima tek 12 zaposlenika, a 2019. godine Kylie je 51% udjela prodala tvrtki Coty za 600 milijuna dolara. Njezino bogatstvo je trenutno procijenjeno na preko 700 milijuna dolara.
VIDEO>> Kim Kardashian karijeru je započela kao organizatorica ormara, a prije nekoliko dana proglašena je – milijarderkom!