večernjakova ruža

Matej Lončarić: 'Riskirali smo, jer je serija bilingvalna i nismo znali hoće li biti prihvaćena'

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Matej Lončarić i Ida Pandur
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Matej Lončarić i Ida Pandur
21.02.2023.
u 07:00
Serija "The Outsiders" nominirana je u kategoriji najboljih djela i radova u digitalnoj industriji, a o situacijama koje su se događale iza kulisa i tajnama serije razgovarali smo s Matejem Lončarićem, direktorom i osnivačem JoomBoosa.
Pogledaj originalni članak

JoomBoosova tinejdžerska serija "The Outsiders" s više od 4,5 milijuna pregleda na YouTubeu jedan je od najgledanijih digitalnih sadržaja u Hrvatskoj i vrlo uspješna na globalnom tržištu. Zbog toga je zaslužila nominaciju u kategoriji najboljih djela i radova u digitalnoj industriji, a o situacijama koje su se događale iza kulisa i tajnama serije razgovarali smo s Matejem Lončarićem, direktorom i osnivačem JoomBoosa.

Serija "The Outsiders" nominirana je za Večernjakovu ružu u kategoriji digitalnih djela godine. Jeste li očekivali nominaciju?

U seriju "The Outsiders" uložili smo puno truda i novih ideja, a djelomično smo i riskirali jer je serija bilingvalna i nismo znali hoće li je tržište prihvatiti. S obzirom na iskustva i rad uložen u seriju, naravno da smo očekivali i tome se nadali. Ipak, u konkurenciji smo s kvalitetnim kreatorima, sve više ih je na tržištu i jako smo zadovoljni što smo i ove godine nominirani u toj kategoriji.

Prošle godine je u toj kategoriji pobijedila serija "Teini dnevnici". Što vam je značila ta pobjeda?

Kao što sam i tada rekao, nagrada je puno značila kao priznanje digitalnoj industriji. Kreativni rad producenata u digitalu dosegao je posve novu razinu i vrijeme je da se to prepozna. Značilo je puno mom timu koji godinama pokreće promjene na tržištu i poboljšava kvalitetu sadržaja te produkcije. Meni je značilo puno osobno i profesionalno. Ruža je prestiž. Nakon pobjede prošle godine, zvao me glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić i pitao zašto nisam stao pred mikrofon i nešto rekao. Kazao sam mu da mi je puls, koji mi je izmjerio digitalni sat, bio prešao 190. To je prva nagrada u karijeri nakon više od 40 koja me ostavila bez teksta. Bude li Ruže i ove godine, stat ću pred mikrofon.

"The Outsiders" je bilingvalna serija. Zašto ste se odlučili na takav koncept?

Napravili smo veliko istraživanje te vidjeli da u svijetu živi više milijuna tinejdžera koji pripadaju takozvanim 3rd culture kids, to su djeca čiji su roditelji diplomati, trgovački putnici... i ona ne osjećaju pripadnost nekoj naciji. Na taj način eksperimentiramo, ali i uvodimo nove trendove, dostupniji smo na globalnom tržištu i to je naš korak prema daljnjem razvoju JoomBoosa.

Koji je bio najveći izazov u snimanju takve serije?

Kao i svake serije te kvalitete, uvijek je premalo dana snimanja za sve ideje koje želimo ostvariti. Također, spojili smo strane glumce amatere s našima što je dalo veliku vrijednost seriji i sadržaju. Prvi put smo takvo što radili - nismo znali sve, dočekale su nas mnoge neočekivane situacije, ali smo i puno naučili što nam ostaje u trajnoj vrijednosti za know how.

Kakav je bio odnos između glumaca u ekipi? Jesu li jedni druge odmah prihvatili?

Naravno - ljudi često imaju predrasude prema tzv. generaciji Z, ali prema mojem iskustvu, njihova profesionalnost nas ne bi trebala iznenađivati. Odgajani su u društvima u kojima rano počinju i raditi i zarađivati. Producentska ekipa bila je na visokom nivou i to je bila dobitna kombinacija.

Generacija Z u Hrvatskoj odrasla je uz kanal JoomBoos. Pokazuje li ova nova generacija tinejdžera isti interes za YouTube?

YouTube je i dalje važna platforma na kojoj konzumiraju sadržaj, ali dodatno vrijeme najviše provode na Tik-Toku. JoomBoos je zbog brze prilagodljivosti te kreativnih i profesionalnih suradnika i dalje najjači brend za mlade u regiji, nebitno na kojoj platformi. Također, kako bismo ojačali svoj brend, proširili smo se na Joonglu u Sloveniji i Roosvaj u Srbiji.

U travnju ste imali problem s kojim se mnogi korisnici susreću u ovo digitalno vrijeme, JoomBoos je nakratko bio ugašen. Bio je verificiran i imao velik broj pretplatnika. Nije nedostajalo ni tzv. engagementa. Kako se to dogodilo?

Pratili smo rat u Ukrajini na JoomBoosu te smo bili hakirani i račun nam je bio ugašen. Kako strateški surađujemo s YouTubeom, u nekoliko dana uspjeli smo vratiti sve videozapise i kanal.

Hoćete li u ožujku doći na dodjelu Večernjakove ruže? Ako hoćete, koga ćete povesti sa sobom?

Naravno. A povest ću najuže članove tima koji su radili na seriji. Prvenstveno izvršne producente Dominika Bebera i Anelu Kuburaš te partnere s kojima smo radili na seriji, Ivana Lovrečeka i Brunu Mustića.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.