INTERVJU SA SANJOM BOŽIĆ - LJUBIČIĆ

Na New Europe Market često se po prvi puta predstave nove sezone popularnih serija

Foto: Promo foto
Na New Europe Market često se po prvi puta predstave nove sezone popularnih serija
02.06.2016.
u 09:41
Pogledaj originalni članak

Pred nama je četvrti po redu NEM. Kako vidite razvoj New Europe Marketa?

Vrlo sam zadovoljna. Uvijek govorim da za projekt ovakve vrste treba od tri do pet godina "da se primi" i evo nas sada pred četvrtim izdanjem, a odaziv je veći nego ikad. Više je tvrtki i sudionika nego ijedne godine prije i posebno nam je zadovoljstvo što ima više tvrtki iz Središnje i Istočne Europe, regije na koju se NEM i koncentrira.

Što biste rekli da je bilo presudno za njihovo sudjelovanje?

Sigurno su tu dobrim dijelom zaslužni screeninzi velikih holivudskih studija koje organiziramo samo nekoliko tjedana nakon premijernih u Los Angelesu. To znači da smo u nekim slučajevima prvi event u Europi na kojem se prikazuju sadržaji nove televizijske sezone. Također znamo prema povratnim informacijama da se dobar glas o poslovanju na NEM-u daleko čuje: tvrtke koje dolaze zadovoljne su obavljenim poslom u uvjetima opuštenijim nego što su navikli na drugim marketima te je rezultat vidljiv.

Što biste posebno izdvojili iz ovogodišnjeg programa NEM-a?

Ponovno bih stavila naglasak na hrvatsku, odnosno regionalnu produkciju. Imat ćemo posebno mjesto za "Novine", svjetsku premijeru prve serije Dalibora Matanića te razgovor s ekipom filma "Houston, We Have a Problem", prve koprodukcije HBO Adrije. Jedna od izvornih postavki NEM-a je da mi na ovim prostorima imamo što pokazati svijetu i vrijeme je da se oni u to uvjere, a NEM je idealno okružje i za takve ekskluzive te za poslovne prilike koje iz njih mogu niknuti.

Uz to bih istaknula i dolazak tvrtki s područja IT-ja i ICT-ja, pa čak i predstavljanje jednoga hrvatskog start-upa.

Vi ste i na čelu Pickboxa, regionalne SVOD-usluge koja postoji već više od dvije godine. Što možete reći o napretku projekta?

Mogu reći da naša korisnička baza raste. Osim rasta stand-alone dijela, naglasila bih i da imamo partnere u telekomima na cijelom teritoriju na kojem je Pickbox dostupan, dakle, u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji. Drago nam je što su prepoznali vrijednost ovakve usluge i što smo dostupni na njihovim platformama.

Jeste li zadovoljni brzinom rasta Pickboxa? Što vidite kao najveći problem?

Naravno da bi mi bilo draže da stojimo i bolje nego što je sadašnje stanje, komu ne bi?! I dalje kao ključni problem vidim percepciju ponude na internetu. Nije stvar samo u tome da veliki dio korisnika smatra da je sve što je na internetu besplatno nego i što nam zakonski mehanizmi nisu dovoljno dobro regulirani da bi se zaštitila prava proizvođača i distributera videosadržaja. O tome moramo hitno razgovarati mi u Hrvatskoj – predstavnici pružatelja usluga i zakonodavci – da bismo što prije doveli u red još dosta kaotično stanje u ovoj branši.

Kakvi su vam planovi za NEM? I Pickbox?

Nikako se ne namjeravamo opuštati, ni u jednom projektu. Što se tiče NEM-a, to što je slika ovogodišnjeg eventa u ovom trenutku veoma dobra, ne znači da ga trebamo samo "prepisati" za 2017. Uvijek ima prostora za poboljšanje, kao i za nove ideje. Vidjet ćemo što možemo napraviti da budemo još atraktivniji.

Za Pickbox vrijedi isto: i dalje razmišljamo o širenju izvan ove regije pa ćemo vidjeti kakve su tu mogućnosti. Radimo, naravno, i stalno na tome da korisnicima ponudimo što raznovrsniji sadržaj te da budemo što aktualniji kad je u pitanju tehnologija potrebna da usluga bude dostupna što većem broju ljudi. Najvažnije je da ne stagniramo.

Pogledajte na vecernji.hr