Nogometaši su odavno poznati kao najbolji promotori modnih marki jer vole “odjeću s imenom” i zato ne čudi što su u velikom broju nahrupili u novootvorenu trgovinu Armani Jeans čija su zaštitna lica dinamovac Ante Rukavina i pjevačica Natali Dizdar.
Prvo mjesto za obitelj
– Nisam baš tip koji posjećuje modna događanja niti imam svog "fashion gurua". Kad uđem u dućan, vidim što mi se sviđa i to kupim – kaže Rukavina. Sumnja da će jednog dana dobiti ponudu poput Beckhama da se u donjem rublju slika za Armani, a nije siguran ni da bi je prihvatio.
– Možda bih pristao na to ako bi ponuda doista bila nemoralna, ali nisam materijalist i novac mi nije na prvom mjestu jer je ono rezervirano za prijatelje i obitelj – otkrio nam je nogometaš. Zgodni Šibenčanin i dalje ima status slobodnog dečka jer mu nogomet, koji čak i sanja, ostavlja malo slobodnog vremena. Na upit voli li više vidjeti djevojke u trapericama ili suknji, odgovara:
– Nisam o tome baš razmišljao, ali najbolje ih je vidjeti ‘'samo u parfemu'’, kako bi rekla Jelena Rozga.
Za razliku od Rukavine, njegov klupski kolega Luis Ibáñez vremena za djevojku Mateu Alegić i šoping uvijek pronađe.
Bez cure nikamo
– Cura uvijek ide sa mnom i ona mi je najbolji savjetnik o tome što mi dobro stoji, a što ne – veli Ibáñez, kojem je u Armanijevu dućanu za oko zapela zimska jakna po cijeni od tri tisuće kuna. Ni Luis ne vjeruje da bi mogao dobiti ponudu za golišavu reklamu poput Beckhama, ali da mu se ponudi – prihvatio bi je.
Pjevačica Natali Dizdar ima svoju strategiju kad je najbolje kupovati traperice.
– Sve ovisi o tome u kojoj si fazi, zimskoj ili ljetnoj, i zaključila sam da ih ne valja kupovati kad si u zimskoj fazi jer onda su veće šanse da dobijem kilogram-dva viška – objasnila je Natali.
U šoping ide sama jer su svi već odavno odustali od toga da joj prave društvo. Za dobre traperice najvažnije je kako stoje na stražnjici, objasnila je pjevačica.
– Čitala sam da je to bitno pa pri kupnji na to obratim pozornost.