REKORDNE BROJKE

Osmo izdanje festivala ULTRA Europe upisuje se u povijest kao najveće i najbolje do sad

Foto: Rudgr.com
ULTRA Europe
Foto: David Seeger
ULTRA Europe
Foto: Rudgr.com
ULTRA Europe
Foto: David Seeger
ULTRA Europe
ULTRA Europe
ULTRA Europe
Foto: SamirCKPhoto
ULTRA Europe
Foto: SamirCKPhoto
ULTRA Europe
Foto: SamirCKPhoto
ULTRA Europe
Foto: Stijn De Grauwe
ULTRA Europe
Foto: Stijn De Grauwe
ULTRA Europe
Foto: Stijn De Grauwe
ULTRA Europe
Foto: Stijn De Grauwe
ULTRA Europe
Foto: Stijn De Grauwe
ULTRA Europe
Foto: Stijn De Grauwe
ULTRA Europe
14.07.2022.
u 14:23
Ulaznice za deveto izdanje, koje će se od 7 – 9. srpnja 2023. godine održati na stadionu Park Mladeži u Splitu, mogu se kupiti na službenoj web stranici. U prodaju je pušten i prvi kontingent early bird ulaznica po cijeni od 149 eura. Zbog velike potražnje za VIP ulaznicama, u ovoj najranijoj fazi, mogu se kupiti trodnevne po cijeni od 360 eura kao i jednodnevne VIP ulaznice po cijeni od 150 eura
Pogledaj originalni članak

Posljednjom glazbenom i destinacijskom stanicom na čarobnom otoku Visu, završilo je osmo izdanje festivala ULTRA Europe. Nakon punih sedam dana i čak 25 raznih događanja, organizatori festivala mogu s ponosnom potvrditi – bilo je ovo najveće i najuspješnije izdanje do sada, s brojnim zabilježenim rekordnim brojkama. Iako broj posjetitelja nije bio nikad veći, osmo izdanje zasigurno ne predstavlja vrhunac projekta. Rekordne brojke su samo potvrda vizije i hrabrosti te ne odstupanja od cilja koji je postavljen davne 2013. godine – ULTRA Europe može i polako ali sigurno kroči ka tituli jednog od najvećih festivala u svijetu! Novo poglavlje najvećeg međunarodnog događanja u Hrvatskoj već je najavljeno pa će tako Split, od 7. do 9. srpnja 2023. godine biti domaćinom devetog izdanja. Od danas su u prodaji i early bird ulaznice, koje se u ovoj fazi te u ograničenom kontingentu, mogu osigurati po cijeni od 149 eura.

Osmo izdanje festivala ULTRA Europe pamtit će se kao najuspješnije u povijesti festivala. U brojkama to izgleda ovako – više od 160 000 obožavatelja posjetilo je festival tijekom sedam dana, a stigli su iz 141 zemlje svijeta, među kojima je najviše bilo onih iz Španjolske, SAD-a, Norveške, Poljske i Francuske. Kroz zračnu luku, tijekom trajanja festivala, stiglo je oko 300 zrakoplova više nego inače, 50 privatnih aviona, a zabilježen je i dolazak više od 300 jedrilica i jahti. Festival se nakon tri dana u Splitu, preselio na otoke Brač, Hvar i Vis, a osim toga, svojim je gostima ponudio svakodnevne boat partyje, kamp Beachville u Omišu, čime se dolazi do brojke od čak 25 ULTRA događanja unutar sedam dana. Zabilježen je i rekordan broj domaćih fanova, njih više od 50 000, a kako bi sve savršeno funkcioniralo u organizaciji je sudjelovalo više od 3 000 ljudi. Više od 200 šlepera opreme stiglo je iz cijele Europe, a glavna se pozornica povećala na 80 metara širine te 20 metara visine. Izvođači su, također, stigli sa svih krajeva svijeta, a okupilo ih se više od 200, u 5 gradova te na više od 11 pozornica. Sve je to pažljivo pratilo i više od 250 akreditiranih domaćih i inozemnih novinara, a festival se mogao pratiti i putem livestreama na Facebooku i YouTubeu. Važno je istaknuti da tijekom festivala u Splitu nije bilo zabilježeno većih incidenata, a osmo izdanje će se pamtiti po najmanjem broju intervencija svih službi u povijesti. Popilo se preko 500 000 čaša piva, a posjetitelje je dočekala i nikad raznolikija gastronomska ponuda, u festivalskoj chill zoni.

Novi dom festivala ULTRA Europe, stadion Park Mladeži, ponovno se pokazao idealnim mjestom za održavanje velikih događanja. Riječ je o prostoru koji je od Poljuda veći za čak 20 000 kvadratnih metara, što predstavlja tri nogometna igrališta, a koji je zbog svoje pozicije i otvorenosti ponudio dodatne mogućnosti organizatorima. Budući razvoj ove lokacije u najveću sportsku i event lokaciju u regiji, vizija je ne samo organizatora već i Grada Splita te Javne ustanove športski objekti Split, jer je ona glavni preduvjet daljnjem razvoju festivala te povećanju kapaciteta na 60 000 posjetitelja dnevno, što je jedan od strateških ciljeva u narednim godinama.

Festival ULTRA Europe nije samo glazbeno događanje i nije još samo jedan festival. Riječ je o konceptu koji ne postoji nigdje u svijetu, a koji na jedinstveni način povezuje hrvatsku kulturu, bajkovite lokacije, otoke, gastronomiju i glazbu. Upravo zato je ove godine posvećena posebna pažnja u promociji destinacijskih događanja, a svi oni koji su imali priliku doživjeti ovo posebno iskustvo, slažu se u jednom – riječ je o idealnom spoju glazbe i svega onoga po čemu je Hrvatska poznata. ULTRA Europe se tako razvija u najbolji Destination Music Festival u svijetu, a to će se, kažu organizatori, potvrditi već narednih godina.

“Uvijek se trudimo ponuditi više, oplemeniti festivalski program i lokacije boljim, atraktivnijim i raznolikijim sadržajima. Rekordno izdanje pokazuje da smo na dobrom putu i da je naš cilj postati jednim od najprepoznatljivijih festivalskih brendova u svijetu, sve bliži svom ostvarenju. Postavili smo ljestvicu jako visoko, ali to svakako nije vrhunac niti kraj ovog projekta. ULTRA Europe potiče razvoj i kvalitetnu organizaciju događanja u cijeloj Hrvatskoj, podiže standarde i otvara neke nove mogućnosti cijeloj industriji zabave. Split se nakon ovakvog uspjeha može bez problema nositi sa organizacijom bilo kakvog velikog svjetskog događanja, a tom se činjenicom ne može pohvaliti puno gradova u svijetu“, – izjavio je Joe Bašić, vlasnik tvrtke MPG Live, koja je ekskluzivni organizator festivala ULTRA Europe te je dodao: “Zahvalio bih se svim državnim i lokalnim institucijama, Gradu Splitu, Splitsko-dalmatinskoj županiji, a najviše svim lokalnim službama koje su u suradnji s nama, omogućile da sve festivalske lokacije budu potpuno sigurne za sve naše posjetitelje, a jednako tako, da građane Splita tijekom trajanja festivala, svako jutro grad dočeka čist, miran, uredan te siguran. Učini smo sve potrebno kako bi festival bio najsigurnije mjesto u državi, a nikad manji broj intervencija potvrđuje svu prednost nove lokacije.“

Ono po čemu se ULTRA razlikuje od svih drugih festivala na svijetu je način na koji povezuje glazbu i destinacije. Iskustvo za posjetitelje ovim dobije potpuno novu dimenziju, a Hrvatska promociju koja je teško mjerljiva bilo kakvim brojkama. ULTRA svoje fanove vodi na put od Omiša, preko Splita do Brača, Hvara i Visa. No, gosti festivala rado otputuju i u Dubrovnik, do slapova Krke te Plitvičkih jezera, mjesta koja su u službenoj anketi odabrali kao ona koja se svakako trebaju posjetiti. U Hrvatskoj se u prosjeku zadržavaju gotovo sedam dana, a slike i uspomene nose sa sobom u sve krajeve svijeta. Destinacijska avantura krenula je na otoku Braču, u 585 Clubu, gdje su zvijezde večeri bile australske sestre NERVO, višestruko nagrađivane i najbolje rangirane ženske DJ-ice svih vremena na svijetu. Hvarska stanica doživjela je pravo konceptualno osvježenje. U ranim popodnevnim satima, u klubu Carpe Diem Beach, započeo je ULTRA Beach, a veliko iznenađenje ovog programa bio je dolazak i nastup Martina Garrixa, jednog od najboljih DJ svijeta. U istom se prostoru održao i večernji program RESISTANCE Hvar koji su predvodili brazilska DJ-ica ANNA te velika talijanska zvijezda Ilario Alicante, a destinacijska pustolovina završila je na najbajkovitijoj tvrđavi u Hrvatskoj, u prostoru Fortice na Visu, s čarobnim pogledom na Jadransko more i zalazak sunca. Za jedinstveni glazbeni doživljaj pobrinuo se Michael Bibi, londonski DJ i producent.

Foto: Rudgr.com
ULTRA Europe

Bez podrške partnera teško da bi ULTRA bila ono što jest. Jedan od njih je Hrvatska turistička zajednica koja je prepoznala vrijednost ove svjetski poznate atrakcije te njezin značaj u globalnom pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne festivalske destinacije. Splitsko-dalmatinska županija te Grad Split i ove su godine osigurali svu potrebnu podršku, čineći ovaj festival ne samo najvećim nego i najsigurnijim za njegove posjetitelje. Na visini zadatka i ove su godine bile sve gradske službe koje su Split učinile sigurnim i čistim za njegove stanovnike te posjetitelje. Grad je u samo dva sata nakon završetka svake festivalske večeri bio u potpunosti očišćen, a pojačane su bile i sve sigurnosne službe, što je rezultiralo nikad mirnijim izdanjem te vrlo malim brojem intervencija. Službeno pivo festivala ULTRA Europe je Heineken, a Mastercard je korisnicima Mastercard® i Maestro® kartica na festivalu osigurao brojne pogodnosti. Ponosni partner ovogodišnjeg festivala je i Konzum, ali i svih gladnih i žednih posjetitelja koji su tražili najbolje mjesto za obnoviti energiju nakon višesatnog plesanja. Samsung Electronics Adriatic je svojom serijom pametnih telefona Galaxy S22 omogućava stvaranje najboljeg fashion contenta i to u najvećem mraku dok je FTX omogućio posjetiteljima da ulaznice osiguraju i kriptovalutama.

ULTRA Europe

Ulaznice za deveto izdanje, koje će se od 7 – 9. srpnja 2023. godine održati na stadionu Park Mladeži u Splitu, mogu se kupiti na službenoj web stranici. U prodaju je pušten i prvi kontingent early bird ulaznica po cijeni od 149 eura. Zbog velike potražnje za VIP ulaznicama, u ovoj najranijoj fazi, mogu se kupiti trodnevne po cijeni od 360 eura kao i jednodnevne VIP ulaznice po cijeni od 150 eura. Regionalne ulaznice za domaće obožavatelje, po najpovoljnijim cijenama, u prodaju stižu stižu već na jesen! Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti. Svi oni koji nisu bili u mogućnosti posjetiti ULTRU i uživati u nastupima najboljih svjetskih DJ-a mogu poslušati setove na službenom Youtube kanalu na kojem će se krajem godine naći i službeni dokumentarni film o ovogodišnjem izdanju najvećeg festivala elektroničke glazbe u Hrvatskoj. Organizatori uskoro kreću sa pripremama devetog izdanja koje će, ne sumnjamo, biti još veće i još luđe.

VIDEO: Siniša Vuco pokazao kako se sa suprugom zabavljao na koncertu Guns'n'Roses

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.