Hrvatske obalne pustolovine

Otkrivamo detalje emisije koju je Ramsay snimao u Istri: 'Ronio je, ganjao magarce, a ovo mu se najviše svidjelo'

Foto: National Geographic/Justin Mandel
Otkrivamo detalje emisije koju je Ramsay snimao u Istri: 'Ronio je, ganjao magarce, a ovo mu se najviše svidjelo'
17.09.2021.
u 17:44
National Geographic prati više od milijardu gledatelja u 170 država. Skoko kaže da nikad nije radio s tako velikim timom. Pripreme su trajale nekoliko mjeseci, a snimanje tjedan dana. Ramsay je roštiljao, kušao sireve i oduševio se tartufima.
Pogledaj originalni članak

Publika će vidjeti zabavan show pun lijepih kadrova i dobrog zezanja. Gordon je za vrijeme boravka u Istri upoznao jako zanimljive ljude koji se bave hranom, a zapravo žive proizvodnju namirnica. Vidjet ćete kakva je sjajna sinergija vladala između nas i cijelog Gordonova tima. Bit će to lijepa, slasna uvertira u cjelovečernji program posvećen Hrvatskoj jer nakon “Neistraženih kuhinja” Gordona Ramsaya slijedi i “Europa iz zraka” posvećena Hrvatskoj, a nakon toga ide velika stvar, Rimac – kaže nam kuhar David Skoko koji je ugostio kolegu Ramsaya u Hrvatskoj i bio mu domaćin tijekom snimanja epizode iz treće sezone serijala “Gordon Ramsay: Neistražene kuhinje” na kanalu National Geographic, nazvane “Hrvatske obalne pustolovine”.

Vulkani, valovi i amfiteatar

Ove nedjelje taj će kanal koji ima više od milijardu gledatelja u 170 država emitirati čak tri emisije posvećene Hrvatskoj. Kako je ribarstvo tradicija u Skokinoj obitelji, otisnuli su se i u lov na ugore parangalima. Ramsay se dobro snalazio u barci nakon što se priviknuo na ljuljanje. Veslao je Davidov otac, a ulov je bio izdašan – oko 30 kilograma. Bilo je tu i školjaka dondola i mušmula, te sipa.

Jedna od zanimljivih zgoda bila je mužnja magarice. Ramsay se oduševio magarećim mlijekom. Javnost je već imala priliku vidjeti kako Davidov sin Anton Gordona uči izgovor nekih hrvatskih riječi poput susnježica i kukuruz, a Ramsay je video objavio na Instagramu. Skoko je u više navrata isticao da je Ramsay jednostavan i duhovit tip koji ne voli glumatanje. Samo snimanje prošlo je vrlo profesionalno, a Skoko je priznao da nikad nije radio s tako velikim timom.

Pripreme su trajale nekoliko mjeseci, a snimanje tjedan dana. Nije im, rekao je, bio cilj oduševiti Ramsaya, već mu pokazati kako se u Hrvatskoj živi u skladu s prirodom, fantastičnim namirnicama i krajolicima. Ramsayu se najviše i svidjelo to što su namirnice izvorne. Okušao se i u roštiljanju, kušao je domaće sireve i oduševio se istarskim tartufima. Ramsay je u Istri ronio, ganjao magarce i koze, a i pripremio nekoliko recepata od lokalnih namirnica poput svježih jaja, kozjeg sira i maslinovog ulja.

Gordon James Ramsay rođen je 1966. u Johnstonu u Škotskoj, a odrastao je u Engleskoj. Njegovi restorani dobili su 16 Michelinovih zvjezdica, a televizijska karijera slavnog chefa započela je 1990-ih. Sredinom 2000-ih Ramsay je već bio jedan od najpoznatijih i najutjecajnijih kuhara u britanskoj popularnoj kulturi. Poznate su njegove uspješne emisije “Paklene kuhinje” i “Hoteli iz pakla”, kad je posrnulim vlasnicima pomagao da ponovno stanu na noge. U trećoj sezoni slavni britanski kuhar predstavit će i kuhinje Portugala, Meksika, Portorika, Islanda i dijelova Sjedinjenih Američkih Država. Treća sezona te serije prikazat će tako aktivne vulkane na Islandu, preko rimskih amfiteatara u Hrvatskoj do visokih valova u Portugalu.

Svako predstavljanje velika je stvar

U nedjelju 19. rujna National Geographic će nakon “Neistraženih kuhinja” koje počinju u 21 sati, u 22 sata prikazati i epizodu o Hrvatskoj iz serijala “Europa iz zraka” (Europe from Above), u kojoj će se iz ptičje perspektive moći vidjeti snimke doline Neretve, Pule, Stona, Nacionalnog parka Paklenica, Lonjskog polja i drugih dijelova zemlje snimanih tijekom sva četiri godišnja doba.

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Nakon toga u 23 sata na rasporedu je epizoda emisije “Automobili iz snova – unutar tvornice” (Inside the Factory) posvećena Rimac automobilima, tvrtki koja je ove godine preuzela slavni brend Bugatti i predstavila Neveru. Nakon gastronomije i prirodnih ljepota, gledatelji iz cijelog svijeta imat će priliku upoznati Hrvatsku kao zemlju znanja i inovacija.

– Svako predstavljanje Hrvatske kao industrijske, turističke ili gastronomske destinacije velika je stvar. Hrvatska je mlada zemlja koja se još uvijek mora dokazati na svjetskom turističkom tržištu. Mi smo je pokušali prikazati što iskrenije, kroz ljude koji iskreno rade. Nema tu luksuza i glumatanja, nego je riječ o skromnom ruralnom pristupu, što bi trebala biti i baza naše gastronomije koja kreće od izvora namirnica, dakle od poljoprivrednika, ribara, uzgajivača i lovaca – kaže nam Skoko.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Ernest
Ernest
11:28 19.09.2021.

Sad će komšije "Srbija iz svemira"