Za koji novčić više marketingaši i mrtve dižu iz groba

Poznati u reklamama: I kredit i cipele bolje prolaze uz slavne face

Foto: Promo
severina
Foto: Promo
ivan herceg
Foto: Promo
marilyn
Foto: Promo
lana jurčević
08.01.2015.
u 12:00
Poznati bolje prodaju proizvod jer se "obični" ljudi poistovjete s njima, kažu stručnjaci
Pogledaj originalni članak

Marketinški stručnjaci spremni su ići zaista daleko da bi pospješili prodaju nekog proizvoda.

A gdje je moral?

No poznata svjetska marka dekorativne kozmetike Max Factor otišla je još korak dalje i za svoje zaštitno lice na globalnoj razini postavila Marilyn Monroe, koja je preminula prije 53 godine. Glumica je do dana današnjeg ostala simbol seksepila i ženstvenosti, ali je neizbježno bilo postaviti pitanje je li pomalo neukusno radi što više novčića u džepu iskoristiti pokojne osobe? Procijenite sami.

Leitmotiv koji se provlači kampanjom jest: "Od Norme Jeane do Marilyn Monroe – stvorena od Max Factora" i cilja baš ondje gdje treba – na psihu žena koje misle da uz nekoliko make-up poteza mogu postati filmskim divama.

Foto: Promo

Marketinški je trik već dugi niz godina staviti poznato lice da reklamira proizvod. Nisu u tome iznimke ni domaći celebrityji koji reklamiraju sve i svašta. Od banki i osiguranja do krema za sunčanje i cipela.

– Opće je poznato da se ljudi vole uspoređivati i poistovjećivati s drugima pa je tako marketinška industrija iskoristila tu spoznaju u svoje svrhe. Naime, kada se u reklamama pojavljuje osoba koju većina javnosti "poznaje", svakako utječe na bolju percepciju robe ili usluge koja se reklamira baš zbog te poznate osobe. Ovisno o proizvodu i usluzi, koriste se poznate osobe iz različitih segmenata društvene angažiranosti. Obično se za reklamiranje sportske opreme koriste sportaši, za kozmetičke proizvode modeli ili pjevačice i tako redom – kaže Silvije Šimac, marketinški stručnjak Večernjeg lista, i napominje da su honorari za angažman poznatih osobe u Hrvatskoj mnogo manji nego u razvijenijim zemljama.

Kod odabira poznatih osoba u našim reklamama, marketinški timovi očito su se uvijek vodili aktualnošću dotične osobe u tom trenutku pa su iz godine u godinu omiljena zaštitna lica postajale zvijezde sapunica ili pak sportaši koji su obilježili određeno razdoblje.

Kontroverzne reklame

Tako je, primjerice, Ivan Herceg u trenutku svog strelovitog proboja na male ekrane postao zaštitno lice Erste banke, a reklama u kojoj se on zabavlja s ljubavnicom dok mu se žena vraća kući izazivala je kontroverze jer su je mnogi ocijenili seksističkom. No, kako jedna poznata PR uzrečica kaže: I loša reklama je reklama.

>> I ona je imala plastičnu operaciju: Marilyn Monroe "popravila" bradu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MO
moslavina9954
18:02 08.01.2015.

Čim je Seva u pitanju_fujjj!

Još iz rubrike Showbiz