U doba recesije i najbolji redatelji svog vremena pristaju na kompromise. Jedan od njih je i slavni američki redatelj Martin Scorsese (68), koji se nakon nekoliko filmskih remek-djela odlučio okušati u režiranju reklame za slavnu europsku tvrtku. Riječ je o francuskoj modnoj kući Chanel, koja je očito skupo platila slavnog Amerikanca da bi se poigrao svojom redateljskom palicom i režirao reklamu za njihov novi muški miris Bleu de Chanel. Glavna uloga pripala je zgodnom francuskom glumcu Gaspardu Ullielu (25), koji je bio oduševljen suradnjom sa Scorseseom.
Gaspard je prije nekoliko godina debitirao u filmu Zaruke su dugo trajale s uspješnom kolegicom Audrey Tautou. Snimanje Chanelove reklame trajalo je nekoliko dana u New Yorku, gradu koji redatelj najbolje poznaje. Radnja se događa u podzemnoj željeznici, gdje glavni glumac zavodi tajanstvenu plavušu (glumi je kanadski model Ingrid Schram), no vruće scene rashlađuje pojavljivanje njegove bivše djevojke koju je dočarala danska pjevačica Amalie Bruun.
Scorsese je na snimanju bio odlično raspoložen, zbijao šale s pomoćnicima, koji su ga rijetko viđali u tako opuštenom elementu. Iako premijera još nije bila (najavljena je za 25. 8.), već se opisuje kao modna reklama godine. Slavnog filmaša 15. rujna očekuje i premijera njegova novog televizijskog projekta, serije od 12 nastavaka BoardWalk Empire, koja se bavi razdobljem američke prohibicije i najvećeg kriminala u Atlantic Cityju.
– Riječ je o ljubavnoj priči na američki način s gangsterom u ulozi tragičnog junaka – izjavio je najveći ljubitelj gangsterskog žanra među redateljima Martin Scorsese. U glavnoj ulozi pojavljuje se Steve Buschemi kao Nucky Thompson, koji je 20-ih godina prošlog stoljeća kao krijumčar alkohola vladao Atlantic Cityjem.