Jelena Katarina Kapa, tv voditeljica i model, snimila kampanju za modni brand Duchess na čak dvije lokacije. Modni brand Duchess koji sve više osvaja hrvatsko tržište prepoznat dobio je još jedno priznanje od strane gospodarstvenika, PR stručnjaka kao jedan od najbrže rastućih brandova kroz malo i srednje poduzetništvo na konferenciji BRAND & BUZZ održan u hotelu Hilton Inn garden pod visokim Pokroviteljstvom Predsjednice RH Kolinde Grabar Kitarović, Ministarstva gospodarstva gdje je kao panelista na raspravi sudjelovala Snježana Mehun vlasnica brenda.
Istovremeno su iznenadili su javnost, modne krugove snimivši kampanju na jedinstvenoj lokaciji Palače Dverce i Furniru tvornici drvne industrije. Iz teama Duchess pojasnili su zašto ove dvije lokacije:
“Odlučili smo se na prvi pogled na dvije potpuno suprotne lokacije. Radi se o jedinstvenoj lokaciji baroknoj palači Dverce dragulju barokne gornjogradske arhitekture ali kao potpunu suprostnost koristili smo i industrijski pogon tvornice drvnih prerađevina.
Naša Duchess djevojka, poslovna žena može jednako funkcionirati u palači gdje Duchess rekli bi pripada ali i u radnoj atmosferi proizvodnje namještaja i to sve kroz jedan dan moderne zaposlene kneginje.
Svaka žena zaslužuje elegantnu, nosivu odjeću, prirodnih ugodnih materijala svile, pamuke, vune koja ju ne sputava ali ističe ženstvenost, a istovremeno od nje čini princezu jer nas slogan kaže “Duchess, zato jer svaka žena zaslužuje nositi krunu”
U toj zahtjevnoj ulozi odlično se snašla atraktivna Jelena Kapa kao poslovna žena i IT girl na cocktail zabavi spremna za nadolazeće blagdane koja je kao prava profesionalka odradila snimanja na obe lokacije u jednom danu. Atraktivna Jelena na trenutak je zaustavila proizvodnju u tvornici svojom pojavom jer su svi radnici htjeli pogledati što se događa i tko je ljepotica u ovoj neobičnoj sitaciji industrijskih pogona.
“Oduševljava nas proizvodnja, prozivodni pogon Furnira jer sam proces stvaranja novih vrijednosti je jedinstven adrenalin jer rad čovjeka čini čovjekom kao što se i sami trudimo činiti kroz naš brand."
Koliko ?