Solistički koncert Matije Dedića u rasprodanom zagrebačkom ZKM-u bio je prava spiritualna seansa, sjajan trijumf i vrhunski klavirski recital. Publika u rasprodanoj dvorani, s dodatnim sjedalima postavljenim sa sve tri strane pozornice oko klavira, aklamacijom je pozdravila Dedića i pozivala ga na tri bisa. Moglo je potrajati još, ali je sat i pol dugi solistički nastup, ovakve koncentracije, bio itekako sadržajan i zahtjevan.
Osim što je bio predan, posvećen i nezaustavljiv u davanju svake odsvirane note, bilo je očito i emotivno pražnjenje i Dedića i publike uz repertoar skladbi s albuma “Matija Dedić svira Arsena”. Nominiran u pet kategorija za skorašnju nagradu Porin, “Matija svira Arsena” od početka je bilo Matijino privatno pismo namjere Arsenu, publici, a i samome sebi.
Dvanaest izvedenih skladbi pokazalo je svu raskoš Matijina sviranja, a i ljepotu Arsenovih predložaka koji su odavno postali emotivna prtljaga domaće publike i ostali neke od najboljih domaćih filmskih i televizijskih tema. Od početka s “Glembajevima”, preko “Laurine teme”, “Kuće pored mora”, do “Razgovora s konobarom” i drugih, bilo je fascinantno slušati do koje je mjere Matija razradio klasike uz koje je, kao i dobar dio publike, odrastao slušajući ih iz prve ruke.
Kad ih je uzeo pod svoje dvije ruke, poklonik Keitha Jarretta pokazao je briljantnu koncentraciju i sviračku viziju koja je originale odvela na daleka nova mjesta.
Na trećem bisu, jer publika ga nije htjela pustiti iz dvorane, odsvirao je ležerniju verziju “Vraćam se“, završivši trijumfalan koncert sniman i televizijskim kamerama. Mogao je Matija Dedić rasprodati još koju večer da je bilo slobodnih termina dvorane u Zagrebačkom kazalištu mladih, a sljedeća prilika bit će koncert na zagrebačkoj Sceni Amadeo 4. srpnja.
>> Pijanist Matija Dedić otvara a Ron Carter zatvara jazz festival